top of page
myrthananet_edited.jpg

Gothic 2: Dark saga

 
Verze: 1.0.5 - Typ modifikace: Nový příběh

Informace o modu

 

Modifikace vypráví o osudech nových postav - Alastera a jeho přítele Marika. Oba jsou dobrodruzi - od přírody dobrodruzi. Svůj marný život ve Vengardu se rozhodli okořenit velkolepou výpravou za hledáním starobylého pokladu. Neřekl bych, že jim všechno vyjde podle jejich původního plánu, ale dobrodružství zažijí víc než dost. Zde je malý úryvek z Alasterova deníku, který líčí začátek dobrodružství: Legendu o Černém meči - zdroji mocné magie - jsem poprvé slyšel v přístavní krčmě ve Vengardu, hlavním městě Myrtany. Vyprávěl nám ji podnapilý pirát a my jsme opileckému žvanění nebyli ochotni věřit, ale pak jsem o této zbrani slyšel znovu a znovu, od různých lidí, a pomalu mi začalo být jasné, že takový meč skutečně existuje, ale nikdo z těch, kdo se ho vydali hledat, se nevrátil. To dalo podnět k ještě větším fámám a dohadům. Jednoho dne se nám dostala do rukou mapa s polohou starobylého chrámu, kde prý byl meč i jeho předchozí majitel pohřben. Hledači pokladů, jako jsme byli my, se prostě nemohli nevydat ho hledat. Kdybych jen tušil, kam mě toto hledání zavede, nejspíš bych mapu spálil, ale bohové mi připravili zcela jiný osud.... Poté, co Alaster obdržel mapu, vydal se na ostrov, kde se nacházel Chrám lebek. Zákeřní piráti ho však vlákají do pasti. Po neúspěšné bitvě a pokusu o záchranu je spolu s Marikem zajat a poté poslán do dolu, kde platí přísná pravidla a kde život každého nemá větší cenu než pár kousků rudy. Zda se jim podaří dostat se odtud a najít prastarou čepel, zjistíme právě při procházení modifikace.

V módu čeká obrovský ostrov, kde se odehrává děj módu. Zde je to, co o něm říkají kronikáři: Tento ostrov je velkolepý svou starobylou kulturou, pozůstatkem civilizace kdysi velkého národa, Feroků. Kromě toho se zde dochovaly obrovské zásoby magické rudy, kterou potřebují jak královští paladinové, tak váleční skřeti. Uprostřed ostrova se nachází Chrám lebek a nedaleko vchod do obrovského dolu, kde pod skřetí kontrolou těží rudu stovky otroků. Piráti, kteří táboří na jedné z pláží, se náhodou věnují lovu lodí a ti nešťastníci, kteří se ocitnou v otroctví, jsou prodáni skřetům výměnou za zlato a musí pro ně vykonávat otrockou práci. Zbytky Feroků se skrývají v lesích na ostrově ve svém tajném táboře. Zůstalo jich jen málo, ale jsou nezlomní a chovají naději, že svůj domov zbaví nájezdníků.

Charakteristika

 

V rámci modifikace bylo vytvořeno několik samostatných míst:

  -  velký ostrov
  -  tříúrovňový důl s otroky
  -  podzemí starobylé pevnosti
  -  Chrám lebek
  -  a několik menších lokací


Pět frakcí s různými cestami za úkoly, ke každé z nich je možné se připojit:

  -  Otroci
  -  Skřetí žoldáci
  -  Divocí Ferokijci
  -  Paladinové
  -  Piráti


Přidány byly také nové zbraně a munice:

  -  Přidány nové zbraně s unikátními modely
  -  Přidána nová brnění
  -  Přepracované štíty a meče do levé ruky pro odpovídající dovednosti


Zavedení nových dovedností:

  -  Řemeslné dovednosti: tavení, těžba, koželužství.Boj - Dva meče, Ovládání štítu, Skřetí zbraně
  -  Proces výroby šípů a šipek má nyní celý výrobní cyklus
  -  Bylo přidáno několik nových nestvůr:
  -  Strážce krypty, Rudohryz, Kraur a jeho bratranec Karakus, Goblin-berserker, Zajíc, Královna důlních červů (drasticky odlišná od té v Gothicu 1), Piranha. Byly také přidány nové nestvůry bez původních modelů: Větrný golem, Bahenní had, Nemrtvý vlk a několik dalších.



Byla vytvořena obrovská sbírka nových animací:

  -  pro skřety - mají nyní prakticky stejné animace jako lidé
  -  pro lidi - byly přidány jak jednotlivé animace, tak animace interakce s novými objekty ve světě
  -  nové příšery, jak je zřejmé, mají své vlastní sady animací
  -  naší pozornosti neunikly ani některé staré příšery
  -  samostatně bychom se chtěli zmínit o animacích vytvořených pro nové dovednosti: V tomto případě se jedná o následující animace: Držení štítu, Dva meče, Skřetí zbraně.
  -  Změny herního rozhraní:
  -  Bylo provedeno mírné osvěžení rozhraní, konkrétně byla změněna nabídka záznamů a okno se statistikami postavy. Dovednosti postavy byly rozděleny do dvou skupin: Řemeslné a Bojové
  -  Byly zavedeny vícestránkové knihy; v jejich popisu v inventáři se objeví vlastnost: Počet stran. Pro pohyb mezi stránkami je třeba provést následující akce: Stisknete a podržíte (nepustíte) "Akce" [výchozí PPM] a stisknete "Vpřed". [výchozí UP nebo W] a poté, stále držíc klávesu "Akce", znovu stiskněte klávesu "Vpřed".

           Scénář má přibližně 300 stran textu a obsahuje více než 90 úkolů.

           Průměrně trvá dokončení módu se všemi úkoly přibližně 40 hodin hraní.

 
 

Stažení modfikace

 

Stažení češtiny

 

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2 Noc Havrana.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stahněte a nainstalujte Dark Saga mod mod.

4. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic češtinu Dark Saga modu modu.

5. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

6. Union u tohoto modu neni zcela kompatibilní

Autoři modifikace

- Issues

Přeloženo z polské verze - Bractwo Spolszczenia

    Překlad - F0rtuno

bottom of page