Gothic 2: Arkona
Verze: Ve vývoji -Typ modifikace: Nový příběh
Úvodní slovo
Rádi bychom vám představili naši novou modifikaci "Arkona", na které pracujeme od letošního jara. Očekáváme, že hratelnou verzi dodáme v 1.-2. čtvrtletí roku 2024.
Charakteristika
-
Total conversion modNový, vlastní svět. Velikost ostrova je zhruba srovnatelná s ostrovem v modifikaci Velen.
-
Přestože jsme oba Češi, mod bude k dispozici plně v angličtině.
-
Více než 30 úkolů.
-
23 unikátních NPC, žádné generické.
-
Několik originálních hudebních skladeb
-
Předpokládám, že bude mít minimálně 8 hodin hratelnosti, i když to v tuto chvíli není jasné, protože musíme vytvořit ještě jednu kapitolu.
-
Všechny NPC jsou nové postavy, ale je zde několik odkazů na původní příběhovou linii Gothicu
-
Jedna frakce, ke které se lze přidat - domobrana. Kromě domobrany se setkáte také s farmáři, bandity a několika nezávislými NPC.
Příběh
-
Naším hrdinou je Gerrin, obyčejný občan Khorinisu. Události v Arkoně se odehrávají poté, co Bezejmenný odplul z ostrova a Khorinis pomalu zaplavují hordy skřetů. Město se naposledy postaví na odpor, paladinové jsou však vystaveni velké přesile. Gerrin, ví, že mu nezbývá mnoho možností. Buď může v boji zemřít, ale není to žádný zkušený válečník. Nejpravděpodobnějším případem je, že by padl do otroctví ke skřetům. S tímto vědomím se rozhodne z ostrova uprchnout na malé rybářské lodi. Raději zemřít na moři, než být otrokem těch špinavých stvůr, pomyslí si. Vyčerpaný a dehydratovaný se konečně dostane na pevninu. Není to pevnina, jak doufal. Místo toho se ocitl na ostrově, o kterém nikdy předtím neslyšel. A tam náš příběh začíná. Jaká tajemství se skrývají v síních staré svatyně hluboko v temných lesích? Co nebo koho hledají muži z domobrany a bandité? Proč se někteří lidé z pevniny na toto místo vůbec záměrně vydali?
Příběh
-
@Triber : Tvorba světa (3D, Spacer), skriptování, hlavní dějová linie
-
@BadamB : Dialogy, úkoly, hudba a 2D grafika
-
Přispěvatelé/Spolupracovníci: @Damianut: Řešení různých problémů, většinou souvisejících se skriptováním, poskytování obecných rad a zpětné vazby. Mnohokrát mi pomohl a bez jeho pomoci by tento mod pravděpodobně neexistoval. @Damianut je také jedním ze dvou tvůrců módu Gladiator - Neznámý, který jste mohli vidět představený i na tomto fóru a díky němu jsem se seznámil s @BadamB, který se pak stal druhým vývojářem pro Arkony.
-
Gothicz.net moddeři - Auronen, @Fawkes, @Darkenius Storm, Kaiser - tito zkušení vývojáři mi také mnohokrát pomohli, když jsem se modování učil nebo když jsem narazil na technický problém, se kterým jsem si nevěděl rady.
-
@Risepolak: Pomoc s vizuálními efekty.
-
Testování provádějí: @F0rtuno , @Merry Dolphin , @Darkenius Storm a @Damianut .