top of page
myrthananet_edited.jpg

Gothic 2 - Jiný příběh

 
Verze: Ve vývoji -Typ modifikace: Vylepšení originálu

Informace

 

Co je mod Jiný příběh? Jedná se o globální modifikaci pro hru Gothic 2 Noc Havrana, jejímž účelem je, aby hra nebyla lineární, s více možnostmi volby a důsledky. Čeká vás vzrušující dobrodružství, ve kterém budete muset čelit novému zlu, které pochází ze samého počátku tohoto světa, je pravda, že hlavní hrdina je služebníkem Innose? A jaké je jeho skutečné poslání v tomto krutém světě, se dozvíte v naší modifikaci. V modifikaci se dočkáte: nových lokací i upravených starých, nových postav, úkolů, vybavení a celých příběhových větví. Změněno bude téměř vše, ale se zachováním atmoséfry Gothicu. Hlavní děj hry zůstane stejný, ale s některými změnami.

 

Záznamy důležitých postů od tvůrců

 
  • Mapy původních map - Khorinis, Jharkendar, Hornické Údolí budou remastrovány a přizpůsobeny potřebám modifikace

  • V modu bude také nový ostrov Pharos
     

  • [Post z listopadu 2021]

  • Zdravím vás, milí fanoušci!!! Dlouho žádné zprávy a zde je malá zpráva, stejně jako další plány. Během posledního měsíce jsem byl silně ponořen do studia 3D modelování, a budu i nadále pokračovat v tom, dále vytvářet své vlastní kvalitní lokality a modely, něco již bylo provedeno. Kromě toho jsem přehodnotil svůj pohled na práci s remasterem lokací a uvědomil jsem si, že zdaleka není ideální, je ho málo a není rozmanitý. V tomto ohledu jsem se rozhodl začít s kompletním přepracováním všech lokací s širší nabídkou lokací. píše se jedna globální dějová linie bez ohledu na gildu Hlavního hrdiny. Začal jsem také psát vlastní zápletku týkající se lokace Jharkendaru, protože se mi zdála v mnoha ohledech nelogická a málo vypovídající o kultuře starověku. Přibližně z 20% je připravena zápletka týkající se nové další gildy o které je zmínka v 1 díle Gothicu, a to druidů, ti budou hrát důležitou roli. Tato frakce bude představena ve dvou variantách v závislosti na Hlavním hrdinou zvolené třídě mága nebo válečníka, pro válečníka bude otevřena jeho cesta v podobě druida strážce.

  •  

  • [Post z ledna 2022]

  • Dobrý den všem! Prázdniny uplynuly a s novými silami pokračuje vývoj modifikace. Nebylo provedeno tolik, kolik bylo plánováno, ale zde je malá zpráva: 1) "Dodger" bude nyní implementován na stejné úrovni jako válečník a mág. Pro něj budou k dispozici jeho jednoduché a unikátní prvky výbavy, konkrétně zbraně a zbroje vyžadující obratnost (připraveno na 50 %). 2) Poškození zbraněmi s obratností nyní závisí na obratnosti. 3)V módu bude přidáno vylepšování zbroje kovářů, ale ne každý kovář bude moci vylepšovat stejnou zbroj. 4)V Khorinisu přibylo nové území, s nímž bude spojena zajímavá dějová linie, zde je několik screenshotů tohoto území.

  • [Post z února 2022]

  • 1) V modifikaci bude 7 kapitol, ale nebojte se, nebudeme dobývat Khorinis, jen přidáme jednu kapitolu pro Jharkendar, protože to bude více škálovatelné, a sedmá kapitola bude také Irdorath. 2) Hodně bude záležet na volbách hráčů, mnoho úkolů nebo akcí bude mít následky. 3) Gildy pro hlavního hrdinu nyní nebudou sloužit k "odškrtávání", ale budou mít důležitou roli, měli byste si také dávat pozor na své činy, protože můžete být z gildy vyloučeni a pak se vám otevře cesta "vyhnanství". 4) Bude možné projít hru i bez gildy "cestou samotáře", trochu vysvětlím význam: hlavním úkolem našeho hrdiny je získat Innosovo oko a porazit draky, a do gildy vstoupíme jen proto, abychom viděli Lorda Hagena, ale v modifikaci budou vlastní cesty, jak ho navštívit a nevstoupit do gildy, tento průchod bude mít své vlastní vlastnosti (nové úkoly, nové postavy, nové možnosti), které nebudou dostupné ani vstoupením do gildy, ani vyhnanství.

  • Malýspoiler, samotáři se například budou moci stát bodyguardy.

  • [Post z března 2022]

  • Zdravím všechny milé fanoušky! Tento měsíc byl docela plodný. Chci začít dobrou zprávou, do našeho týmu přibyl velmi talentovaný 3d modelář Kit Northman, který nyní pracuje na zbraních, přejme mu trpělivost. Hned chci říct, že zbraně z jiných her nebudou, pouze vylepšené originální. Mezitím jsem pracoval na rozšíření lokace Jharkendaru, několik nových území, do kterých se můžete vydat na průzkum, nebo plnit nové úkoly. V budoucnu plánuji vytvořit příspěvek věnovaný zbraním.

  • [Post z dubna 2022]

  • Dnešní příspěvek bude věnován zbraním, myslím, že mnoho lidí bude zajímat. Jak jsem již řekl, všechny zbraně ve hře budou z Gothicu, nebudou převzaté z jiných her. Také kromě původních zbraní budou přidány zbraně nové. Náš modelář tvrdě pracoval a já vám chci představit několik renderů hotových zbraní, v tuto chvíli se jedná o obouruční meče. Bude zajímavé slyšet vaše připomínky. V budoucnu se objeví další příspěvky o .zbraních.

  • [Post z června 2022]

  • 1) Hlavní koncept hlavní zápletky je hotov a brzy bude realizován v podobě scénáře, něco málo informací o něm: do děje bude zapojen spáč, ale bude tam někdo mocnější, odhalíme nějakou pravdu o bozích a jejich vyvolených, která je známa jen málokomu . 2) Byly dokončeny dvě nové samostatné lokace prastarých, do kterých se hrdina bude moci dostat zhruba ve 2-3 kapitolách. 3) V modifikaci bude realizován boj se štítem s příslušnými animacemi, které pro nás souhlasil udělat Bezio, o tom dodám více níže. 4) Všichni nemrtví budou rozděleni do 3 tříd: obyčejní nemrtví, nižší nemrtví a vyšší nemrtví. Což znamená, že k obyčejným nemrtvým patří obyčejní kostlivci nebo chodící mrtvoly, k nejnižším stínoví bojovníci a posedlí nemrtví (nový druh) a k nejvyšším pánové stínů. 5)Démoni budou také nižší, lordi a archidémoni. 6)Někteří nepřátelé budou nezranitelní běžnými zbraněmi, například duchové, arcidemoni a stínoví lordi. K jejich

  • poražení budete potřebovat stříbrné, posvěcené nebo magické zbraně.

  • [Post ze srpna 2022]

  • Vítáme všechny milé přátele, rádi bychom vám představili novou Esmeraldu! Náš 3D modelář Nikita Kryuk (alias Kit Northman) odvedl skvělou práci, za kterou mu děkujeme. Nový model je 2x větší, loď má nyní 2 podpalubí a 2 řady děl. Počet děl byl zvýšen z 24 na 50, nyní je to skutečná paladinská válečná loď. Předlohou pro naši Esmeraldu byla skutečná galéra San Martin s některými našimi úpravami.

  • [Post ze srpna + září 2022]

  • 1)Téměř dokončený remaster všech původních zbraní a přidáno několik nových. 2)Dokončena 1 nová lokace, dříve ještě 2 další. 3)V plánu jsou 2 nové lokace, jedna z nich je ve fázi modelování. 4)Přidáno nové území v Khorinisu. + Ukázka jedné z knih, které lze modifikaci najít a číst.

  • [Post ze září 2022]

  • Dnešní den je pro náš tým poměrně významný, protože byl konečně dokončen remaster všech původních zbraní ve hře. Na počest této události bychom se s vámi rádi podělili o rendery některých hotových modelů. Všechny zbraně jsou provedeny v dobrém, Gothickém stylu. Některé konkrétní případy budou unikátní a budou mít dokonce svůj vlastní příběh. Zbrojnice bude také rozšířena a přibude mnoho nových zbraní různých

  • typů.

  • [Post z května 2023]

  • Jak jsme se již zmínili , pracujeme na tvorbě nové zbroje pro naši modifikaci. V současné době je již několik sad brnění zcela dokončeno a vloženo do hry. Mnoho dalších nápadů na nová brnění je ve fázi realizace. Již delší dobu také pracujeme na přepracování textur všech zvířat a příšer. To se týká i nemrtvých, konkrétně kostlivců, pro které byl vytvořen nový model vybavení. Dnes vám chceme ukázat aktualizovanou texturu vlka, stínové šelmy a jeden z nových modelů kostry válečníka stavitelů. Ještě nás čeká spousta práce a příspěvek na toto téma nebude poslední.

  • [Post z června 2023]

  • Dobrý den všem.Chceme se s vámi podělit o pokrok v práci na texturách obličejů postav. Kvalita všech obličejů ve hře byla zvýšena, a to u důležitých postav hned dvakrát! Jedinečně navržené obličeje budou například u Thoruse, Ravena, Pyrokara, Saturase, Leeho a tak dále. Nové textury obdržel i náš hrdina. Nové obličeje budou vytvořeny pro postavy v nových lokacích, o které se v budoucnu podělíme.

  • [Post z července 2023]

  • Dobrý večer. Myslím, že mnoho lidí by zajímalo, jak vypadá Drakia v našem módu.A dnes se s vámi chceme podělit o část této tajemné lokace, konkrétně o screenshot bitevní pevnosti. Důležitého strategického objektu v této oblasti, ve kterém budeme moci potkat staré známé. O další informace o této lokaci se s vámi podělíme v budoucnu. (První screenshot)

  • [Post z druhé půlky července 2023]

  • Všichni jste srdečně zváni. Remaster Khorinisu byl dokončen již před delší dobou, ale stále se na něm pracuje. V současné době pracujeme na projektu: Khorinis "re-release", ve kterém se lokace vyvíjí pro reálie modu a potřeby autorů. V průběhu prací se mnoho věcí mění, rozšiřuje nebo přesouvá. Jsou přidána nová místa a oblasti, které souvisejí s příběhem a které může hráč prozkoumat. Některé novinky vycházely z materiálů, které poskytli vývojáři, a my jsme je zase realizovali a dodali příběhu.

  • [9. září 2023]

  • Dobré odpoledne všem. Práce na modifikaci aktivně pokračují. Z novinek v poslední době: Četné úpravy původních lokací, pracuje se i na nových lokacích, včetně upřesňování a leštění.Bylo vytvořeno mnoho nových modelů a textur (např. nový kněz stavitelů a troll na screenech níže). Pracovalo se na zvucích boje, nyní zbraně všech typů "zní" přesvědčivěji. Práce na scénářích také pokročily. Z nejnovějších: příběhová linie mistra Bospera je téměř napsána. O práci na scénáři (a nejen o ní) vám povíme více v novoročním videopodcastu(!).

  • [29. září 2023]

  • Hodně lidí se ptá, co chystáme za brnění. A dnes se s vámi rádi podělíme o screenshoty tří typů nových zbrojí. Za celou dobu jsme již vytvořili poměrně dost nových kousků, včetně těch pro ženské postavy, o které se s vámi v budoucnu podělíme.Všechny zbroje jsou vyrobeny v gotickém stylu a hodí se do hry. Jak již bylo zmíněno, všechny nové zbroje ve hře budou vyrobeny námi a nebudou převzaty z jiných zdrojů.

  • Pracovali jsme na vylepšení optimalizace směrem k lepšímu výkonu, v tom nám pomohl kolega modař Liker. Také bylo přidáno mnoho zajímavých a důležitých funkcí.

  • [Post - 17.10.2023]

  • Dobré odpoledne! Malá zpráva o vykonané práci: -V poslední době se hodně pracovalo na zavádění příběhových a úkolových lokací, což zahrnuje jak nová území, tak změny ve vanile. Momentálně se jedná především o pokračování prací na Khorinisu. -Úpravy kláštera, revidovány některé staré místnosti a přidány nové, mnoho prvků každodenního života bylo opodstatněno. -Malé úpravy města, objevily se městské hřbitovy, (na nových místech!). Přepracovaná kasárna v rámci reálií módu. -Nová zajímavá místa, která také zdůvodní některé události hry. -Úpravy meshů lokací, texturování, osvětlení a mnohem, mnohem více. V budoucnu plánuji natočit malé video o úpravě lokací, pokud to bude zajímavé. S přáním všeho nejlepšího JINÝ PŘÍBĚH tým

  • [8.11.2023]

  • Dobré odpoledne všem! Je sice podzim, ale posíláme vám pozdravy z teplých jižních břehů, na kterých se aktivně pracuje. Gothic se vyznačuje množstvím neobjevených momentů a nevyprávěných příběhů, takže je na čem stavět. O tomto tajemném místě je malá zmínka, ale bohužel se o něm ani o událostech minulých let nic bližšího neví. Rozhodli jsme se, že v našem módu tuto lokaci nejen znovu vytvoříme, ale konečně dáme hráči odpovědi na další malý kousek tajemného světa Gothic. Samozřejmě se jedná o naši vizi dění, vepsanou do lore modifikace. Kam zavede našeho hrdinu nelehký osud? Pište své verze do komentářů, jsem zvědavý, zda někdo uhodne

 

Video z modifikace 1

 

Video z modifikace 2

 

POZOR -  Tento mod mívá Aktualizace!

 
  • Tato stránka popisuje pouze základní informace o modifikaci, pokud se chcete dozvědět něco o posledních změnách, klikněte na tlačítko níže, kde naleznete všechny novinky a aktualizace pro tento mod, od existence tohoto modu na našem webu.

Podpora modifikace na Boosty

 
image.png
bottom of page