top of page

Gothic 2: Gold Remaster

 
Verze: 2.5 - Typ modifikace: Grafické vylepšení originálu

Informace o modu

 

Remaster hry Gothic II: Gold Edition je dosud graficky nejkomplexnější verzí hry, která si přitom zachovává svou originalitu z hlediska příběhu, vzhledu i hratelnosti. Všechny oblasti a lokace byly v podstatě zachovány jako v originále - s výjimkou nyní mnohem vyšší úrovně detailů herních světů.

Projekt je založen na obsahu z L'Hiver Edition of unknown111, přepracovaných světech z High Vegetation Mod od felsenschmied, opravách chyb od Falugify a dalších grafických balíčcích od Artemiana, Bentraxxe, CeeX, ExCluD3D, Halk_Hogan, LordRiisis a Vurt. Bez jednotlivých prací těchto vývojářů by projekt v této podobě neexistoval.

 

Ze všech jednotlivých balíčků byly vybrány nejautentičtější a nejvhodnější objekty a textury a provedeny nejrůznější korekce detailů. Balíček obsahuje také nové a upscalované textury a různé úpravy a opravy chyb - vždy s požadavkem na zachování rozpoznávacího efektu Gothic II a zintenzivnění atmosféry prostřednictvím vyšších detailů a celkově fantasknějšího herního světa.

Charakteristika

 
  • 1) Kromě sbírky objektů nebo meshů byly nejvhodnější a nejkrásnější textury z uvedených grafických balíčků sestaveny do nového, samostatného balíčku a vzájemně graficky upraveny, např. pomocí nových přechodových textur, úprav expozice a barevných korekcí. Na mnoha místech jsou také použity optimalizované původní textury.

  • 2) Mnoho textur cest, podlah, střech a stěn bylo přepracováno tak, aby jejich neustálé opakování ve hře bylo méně nápadné a lépe zapadaly do prostředí. Flóra byla také graficky upravena tak, aby na rozdíl od modulu High Vegetation Mod vypadala ještě přirozeněji a lépe tak ladila s herním světem.

  • 3) V některých případech byly implementovány zcela nové textury - zejména ve světě addonů. Grafického faceliftu se dočkal také inventář a menu hry.

  • 4) Mnoho použitých textur bylo optimalizováno pomocí moderního upscaleru obrazu A.I. a individuálně doostřeno. Příšery i obličeje a zbroje NPC tak vypadají mnohem detailněji - aniž by se odcizovaly. Kromě lepších polygonových modelů a textur se všechny NPC dočkaly korekce částečně asymetrické oblasti očí.

  • 5) Mořská voda ve hře Gothic II byla nahrazena propracovanou animovanou texturou vody z HD Modu od Bentraxxe pro hru Thief II - The Metal Age. To znamená, že voda nyní vypadá mnohem přitažlivěji i s původním renderem v Gothic II. Do modifikace se v další optimalizované podobě dostaly také krásnější vodopády z edice L'Hiver.

  • 6) Remaster obsahuje také mnoho oprav chyb v herních světech oproti originálu a modifikaci High Vegetation. Byly odstraněny nebo opraveny nesprávné objekty a textury. Kromě toho bylo přidáno více detailů. Skripty pro částicové, zvukové a vizuální efekty byly také přepracovány a doplněny o další funkce, například o ambientní blesky pomocí magie.

Stažení modfikace

 

NormalMaps for Gold Remaster with D3D11 renderer

 
  • Tyto normal maps jsou určeny pro hru Gothic II: Gold Remaster. Instalace je volitelná a je k dispozici pouze v kombinaci s rendererem D3D11. Textury získají 3D/hloubkový efekt.

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic 2: Gold Remaster (přesuňte soubory do složky se hrou)

4. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

5. Pokud chcete hrát s pluginy jako je zrychlení času, rychlé sbírání, nový inventář atd.. stáhněte a nainstalujte Union Resource Manager - https://drive.google.com/drive/folders/10snqjFnWaLEodLyhcknYTs_fjpuHCSCg

6. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

Autoři modifikace

- Marco Marwin

 

bottom of page