top of page

Gothic Sequel

 
Verze: Ve vývoji -Typ modifikace: Nový příběh

Úvod

 

Gothic Sequel - zrušený přídavek ke hře Gothic, který nebyl nikdy oficiálně vydán. Práce na projektu začaly v květnu 2001 a byly přerušeny na konci října téhož roku.

Příběh

 
  • Děj přídavku měl začít několik měsíců po skončení základní hry. Xardasovi se podaří přivést Bezejmenného zpět ze zříceného chrámu Spáče, aby ho informoval, že po pádu bariéry se v Hornickém Údolí dějí zlé věci. Vyhnání Spáčete způsobilo oslabení hranice mezi dimenzemi, což vedlo k rozptýlení desítek démonických bytostí po celé bývalé kolonii. Po teleportaci z mágovy věže do blízkosti Starého tábora se Bezejmenný setká s bojovnicí Thorou, která ho zavede do tábora, jenž byl poškozen magickým výbojem vzniklým při zničení bariéry. Převzal ho Diego, který shromáždil zbytky vězňů. Ten informuje hlavního hrdinu o hordách skřetů, kteří řádí v celém bývalém vězení, a o příchodu krále Rhobara II. sídlícího v horské pevnosti. Zbytek děje se zachoval pouze v podobě volných nápadů a poznámek tvůrců, v nichž se hrdina s Thorou vydávají na místo, kde se král nachází. Hrdina si měl získat publikum tím, že prokáže svou užitečnost. Mágové měli plán, který spočíval v tom, že k zastavení démonů je třeba stabilizovat magickou strukturu. Ukázalo se, že k tomu jsou potřeba ohniskové kameny. Bezejmenný tedy musel získat kameny od Saturase sídlícího v Novém táboře. Pak musel hrdina nasbírat správné množství krvavé rudy potřebné k rituálu. Tu bylo možné vytěžit pod Mlžnou věží. Bezejmenný si pak měl najmout horníky, kteří ji budou těžit, a lovce démonů (mezi nimi byl i Gorn), aby zabránili démonům v šíření po oblasti těžby. Když bylo vybráno dostatečné množství rudy a odvezeno mágům, Innosovi služebníci řekli hrdinovi, aby se vydal za Xardasem pro pomoc. Ukázalo se však, že mágové se chtěli pouze zbavit Bezejmenného a sami provedli rituál. Bohužel ho provedli na špatném místě a vedl k otevření malého portálu spojujícího lidskou a démonskou dimenzi, což způsobilo jejich pohlcení. 

  • Bezejmenný se pak musel vydat do starobylého tábora v bažinách, který se měl hemžit nestvůrami a nemrtvými. V tomto táboře se měl naučit provádět rituál a poté správně rozmístit ohniskové kameny tím, že se vypořádá s bývalými mágy ohně, kteří se proměnili v přisluhovače démonů. Na konci hry měl hrdina na výběr - buď vyhnat Spáče, nebo ho vyvolat. Poté měla následovat závěrečná bitva a konec hry.

Nové gildy

  • Lovci démonů - skupina bojovníků, která se věnuje zabíjení démonů, kteří se rozšířili po celé kolonii. Někteří z nich jsou bývalí žoldáci, včetně Gorna. Jejich vůdcem je Lee. Usídlují se v bývalém Novém táboře. Bezejmenný by se k této frakci pravděpodobně mohl přidat.
    Paladinové - jedná se o elitní jednotky armády krále Rhobara II. Sídlí v horské pevnosti se svým panovníkem a ohnivými mágy. Někteří z nich prozkoumávají údolí. K této frakci by se pravděpodobně mohl přidat Bezejmenný.
    Domobrana - ozbrojená jednotka, kterou vytvořil Diego, aby střežila pořádek v Táboře a pro případ útoku skřetů. Členové domobrany nosí zbroj bývalé táborové stráže. Jejich velitelem je Berengar. K této frakci se mohl přidat Bezejmenný.
    Léčitelé - sídlí v Nakažené čtvrti, kde léčí nakažené pomocí bažinných bylin, které zmírňují příznaky nemoci. Jsou to mistři alchymie, kteří mohou Bezejmenného učit svému řemeslu, protože si získal jejich důvěru.
    Dělníci - uprchlíci, kteří přišli do Starého tábora po pádu bariéry a pod Bromorovým vedením pracují na opravě a zesílení vnější zdi pro případ útoku skřetů. Jedním z nich je Horac.
    Zloději - cech ve Starém táboře. Svými četnými krádežemi a přestupky nejsou ostatními obyvateli tolerováni. Diego jejich přítomnost neschvaluje, ale rozhodl se, že by měli v táboře zůstat, protože věří, že každý člověk je důležitý, když skřeti zaútočí. Jejich vůdce je neznámý. Jejich služeb využívá léčitel Isgar.
    Žebráci - chudí obyvatelé Starého tábora, kteří tam nejspíš přišli už po pádu bariéry, když utíkali před válkou s orky. Není o nich nic známo, kromě toho, že si získali důvěru Bezejmenného a mohou mu poskytovat informace. Jejich vůdcem je Jesper. 
    Nemocní - Jsou to lidé nemocní neznámou nemocí způsobenou Spáčem, žijící ve čtvrti speciálně pro ně vyčleněné před tržištěm. Jejich léčbu provádějí léčitelé. Po nakažení jejich těla hnijí a jejich chování se zdá být šílené. Po nějaké době zcela ztratí kontakt s realitou a stanou se z nich zombie.

Nové postavy

  • Thora- amazonka a zvěd krále Rhobara II. Má dlouhé zrzavé vlasy. Horní část její zbroje tvoří kožené prvky a kroužkové brnění, spodní část vysoké boty. Bojuje s bojovou holí. S touto zbraní může Bezejmenného naučit bojovat, pokud ji porazí v aréně ve Starém táboře, kde je šampionkou. Může hrdinu dovést do horské pevnosti, aby se tam setkal s králem. Pravděpodobně to byla také ona, kdo dovedl Bezejmenného do zničeného Nového tábora. V noci chodí mimo tábor pozorovat hvězdy.
    Malgar - je lovec démonů, ale bojuje v aréně ve Starém táboře. Není příliš hovorný, ale je to skvělý bojovník. V žebříčku je na druhém místě. V noci se vydává na lešení na hradbě vedle severní brány a pozoruje okolí.
    Palgur - vůdce léčitelů, studuje písma a recepty, aby našel lék na nemoc. Podává o něm Bezejmennému podrobné informace.
    Talamon - léčitel hledající lék na nemoc. Pověřuje Bezejmenného, aby našel recept na lék proti nemoci. Na oplátku za jeho pomoc ho může naučit alchymii a výrobě léčivých lektvarů.
    Isgar - léčitel, jako jediný nepracuje v okrsku nemocných. Jeho alchymistická laboratoř se nachází na tržišti. Může bezejmenným prodávat byliny a alchymistické přísady. Spolupracuje se zloději a během jedné z výprav připravuje Gerionovi uspávací víno.
    Odo - Léčitelův pomocník, stará se o nakažené tím, že jim dává bažinnou trávu. Jeden z nich ho kousne do nohy a utrpí při tom značné zranění. Nezištně dá Bezejmennému klíč od truhly kováře Bartoka.
    Otmar - rovněž pomocník léčitelů, sedí ve stanu společně s Talamonem.
    Berengar - velitel domobrany, kterou zformoval Diego. Agresivní a hrubý, odmítá Bezejmenného učit a odkazuje ho na poručíka Cassiana. Hoří nenávistí ke králi. 
    Cassian - poručík domobrany a učitel boje, který na hradním náměstí cvičí rekruty. Dokáže Bezejmenného naučit bojovat jednoručními zbraněmi a pomůže mu zvýšit sílu a také ho pověří krádeží stříbra obchodníka Agona.
    Brutus - poručík domobrany, také jeden z gladiátorů. Myslí si, že Cassian se na poručíka nehodí, kritizuje ho a rád by se s ním utkal v aréně.
    Hyglas - člen domobrany, pronáší projevy na hradním náměstí. S největší pravděpodobností býval vojákem. Nedůvěřuje mágům a obviňuje je z katastrofy při vytváření bariéry a vyhození rudné hromady do povětří. Když s ním Bezejmenný začne při rozhovoru na toto téma drmolit, začne se k hrdinovi chovat přátelsky a nabídne mu, že mu pomůže se s nimi vypořádat.
    Mistr arény - neznámé jméno, spravuje arénu a organizuje souboje. Nabídne Bezejmennému, aby se stal gladiátorem, a láká ho na bohatství a slávu.
    Halvor - hradní kuchař, soupeří se Snafem a přebírá mu zákazníky. Je s ním spojen úkol. Bezejmenný tím, že pomůže Snafovi získat zpět Halvorovy ztracené zákazníky, může ukrást jeho tajný recept nebo rozšířit mezi bojovníky zvěsti očerňující jeho kuchařské umění. Prodává také polévky.
    Osbert - domobranec střežící patro bývalého rudobaronova domu. Zastaví Bezejmenného a pohrozí mu následky krádeže.
    Julius - domobranec, stará se o hradní kovárnu, která byla opuštěna poté, co Bartok onemocněl. Informuje Bezejmenného, kde se nachází kovářské nářadí.
    Wylfren - rekrut domobrany, dříve byl kopáčem. Přes den trénuje na hradním náměstí. Při doprovodu kopáčů do tábora byl přepaden skřety. Může Bezejmenného dovést na toto místo, zatímco bude hledat krvavou rudu.
    Calgor - domobranec, pravděpodobně rekrut, soudě podle jeho lehké zbroje. Hlídkuje v okolí arény. Má nulovou toleranci ke zlodějům a žebrákům v táboře a také se negativně vyjadřuje o domobraně.
    Grim - nejníže postavený gladiátor v aréně. Je to kopáč a v boji ovládá krumpáč. Na sázkách prohrál spoustu stříbra.
    Sylvestr - kopáč ve Starém táboře. Po ztrátě dolu si hledá novou práci. Bezejmenný ho může dovést k jeskyni s nalezišti rudy před severní branou tábora. Při hledání krvavé rudy se vzdá několika nugetů této vzácné suroviny výměnou za meč.

  • Pedro - mrtvý kopáč, zabitý při přepadení v západní části lesa, když se vracel do Starého tábora. Vlastní krvavou rudu. 
    Ryan - kdysi kurýr ohnivého mága Morogha, dodával mu byliny pro alchymistické pokusy.Z neznámých důvodů zanechal své práce a vysedává na tržišti ve Starém táboře.
    Bromor - náčelník dělníků, dohlíží na práce při opevňování hradeb. Ostatní dělníci ho považují za workoholika a tím, že ho nutí tvrdě pracovat, nemají o něm někteří z těch, kteří pro něj pracují, dobré mínění. Má velký zájem o trofeje a Bezejmenný mu může prodávat kůže a rohy stínovek.
    Gotmar - kovář ve Starém táboře. Jeho kovárna se nachází u severní brány. Kuje zbraně pro domobranu a kvůli rezignaci svého učně Goliatha sotva stíhá vyrábět. Dokáže Bezejmenného naučit kovářství a ukovat až čtyři zbraně, ale ne bezúplatně.
    Agon - obchodník, kterému jsou všichni na tržišti podřízeni. Je lakomý a chamtivý a má panický strach z nemocí. Byl okraden Huldrychem. Může Bezejmennému prodat recept na lék proti nemoci.
    Goliath- jeden z gladiátorů a Gotmarův bývalý učeň. V žebříčku arény je na pátém místě. Může se vrátit do kovárny, pokud Bezejmenný stoupne v žebříčku výše než on a přesvědčí ho, aby se vrátil ke své staré práci.
    Gordian - písař a spisovatel, jeho chýše se nachází na tržišti. Pomáhá léčitelům tím, že prohledává knihovnu v Innosově chrámu na hradě a studuje tamní knihy. Dokáže přepsat knihu alchymistických receptů pro Bezejmenného.
    Ruga - zbrojnoš, který žije na tržišti. Vyrábí zbroj pro domobranu a může Bezejmennému prodat kopáčské kalhoty.
    Helvegor - lučištník, vyrábí a prodává luky na tržišti. Obchoduje také s šípy, které vyrobil Osric.
    Osric - lučištník, na tržišti vyrábí šípy. Nechce s Bezejmenným obchodovat ani ho učit lukostřelbě.
    Igaraz - dělník, může Bezejmenného provést po Starém táboře a povědět mu o vraždě mágů ohně.
    Ramirez - poustevník žijící v jeskyni severně od Starého tábora. Dostal se do křížku s Agonem a Bromorem, proto opustil tábor. Může dát Bezejmennému maso výměnou za šípy. Myslí si, že jeho jeskyně je ideální úkryt pro případ, že by skřeti zaútočili.
    Rassmuson - dělník, má už dost situace v táboře a chce utéct.
    Botholo - je dělník, pracuje při zpracování kamenů. Pochází z malé Myrtanské vesnice. Uprchl během skřetí pohromy. Chtěl opustit království, ale když narazil na skupinu uprchlíků, nechal se přemluvit k útěku do údolí. Vyčítá králi jeho nečinnost a nenávidí Starý tábor.
    Dyrian - dělník pracující na vnější hradbě.
    Nicolos - dělník, který sedí ve Snafově kuchyni. Miluje jeho jídlo a myslí si, že jeho pokrmy jsou nejlepší v celém táboře.
    Gerion - nejzkušenější zloděj ve Starém táboře. Pověřuje Bezejmenného několika úkoly a může ho naučit krást, kapsářství a otevírání zámků. Obchoduje s kradeným zbožím.
    Edo - zloděj, který žije na tržišti, po správném vedení rozhovoru s ním může Bezejmenný obchodovat. Stejně jako Gerion prodává kradené zboží z tábora. Také krade rudu z Gotmaru.
    Huldrych - zbabělý a nešikovný zloděj, za bílého dne ukradl Agonovi stříbro. Bezejmenný ho může porazit a zastrašit, nebo s ním vyjít. Zdržuje se poblíž jižní brány, vedle zřícené věže.
    Pyro - jeden ze zlodějů a nadaný akrobat. Dříve vystupoval v divadelní skupině, ale jak říká, diváky jeho představení nudila. každý večer před souboji v aréně plive oheň. Chce se stát gladiátorem. Může Bezejmenného naučit akrobacii a informovat ho o skrytých pokladech na střechách budov na hradě.
    Karras - zloděj pobývající poblíž arény.
    Jesper - vůdce žebráků. Může Bezejmennému za malý poplatek poskytnout informace o táboře poté, co dá třem žebrákům stříbro.
    Kdysi býval vojákem, ale jeho služba skončila, když zabil tři důstojníky pasující rekruta.

    Lakarus - žebrák a obchodník, žije nedaleko arény. Obchoduje s bažinnou trávou, kterou kupuje od lovců démonů, kteří navštěvují bažiny poblíž bývalého Bratrstva Spáče. Informuje Bezejmenného o nemrtvých a příšerách v bažinách a o tajemných rituálech, které se tam odehrávají. Gerion si nechá bažinnou bylinu ukrást ze své chýše.
    Nabor - žebrák žijící v bývalé Diegově chýši. Podá Bezejmennému pomocnou ruku a prozradí mu, aby žebrákovi štědře přispěl, aby si získal důvěru ostatních, a odkáže ho na Jespera.
    Jose- žebrák sedící na lavičce před severní bránou. Pozoruje nově příchozí a nabízí informace výměnou za stříbro. Má pocit, že domobrana není kompetentní. Poté, co si získá důvěru žebráků, informuje Bezejmenného, že Bromor vykupuje cenné trofeje za slušnou sumu.
    Bartok - bývalý kovář, nakažený pobytem ve čtvrti nemocných. Na dotaz Bezejmenného ohledně klíče nedává žádnou smysluplnou odpověď.
    Halbert - jeden z nakažených. V údolí se zdržuje od dob bariéry a patřil k Novému táboru. V záchvatu zuřivosti tvrdí, že ho léčitelé, kteří mu dávají bažinnou trávu, otrávili, a čeká, až ho Lee zachrání. Varuje Bezejmenného před rudobarony. Není si vědom současných událostí a tvrdí, že bariéra stále existuje.
    Paskara - nakažený v okrsku nemocných. Sloužil v královské armádě, ale při hrdinném pokusu o obranu Rhobara ho kousl démon. Pokud s ním Bezejmenný řádně promluví, poskytne mu podrobné informace o démonech. Je přesvědčen, že se pro něj král brzy vrátí a zachrání ho. Navzdory své nemoci si stále udržuje vědomí.
    Gonker - nakažený, na cestách ho kousl démon. I přes svůj vážný stav pomáhá ostatním nakaženým. Svou pomoc chce nabídnout i Bezejmennému.
    Jurgi - jeden z nakažených, zcela ztratil vědomí. Je posedlý malými truhlami.
    Catmoal - ohnivý mág vysoké hodnosti, poradce krále Rhobara. Sídlí v trůnním sále. Právě s ním musí Bezejmenný po poradě s Miltenem promluvit o nákaze démonů.
    Morogh - mág ohně vysoké hodnosti, sídlí v horské pevnosti. Mistr alchymie a magických experimentů. Je nevrlý, ale pokud s ním Bezejmenný řádně promluví, pověří ho nalezením bylin. Zmíní se o svém bývalém zaměstnanci jménem Ryan, který mu dříve dodával alchymistické přísady, ale nyní se náhle ztratil jako kámen ve vodě.
    Feoras - ohnivý mág v horské pevnosti. Je odborníkem na runy. Zkoumá a pátrá po artefaktech a relikviích různého druhu.
    Nereus- ohnivý mág v horské pevnosti. Teoretik magie. Zabývá se studiem magických struktur. A studiem knih.
    Rhobar II - král Myrtany. Přišel do údolí s paladiny a ohnivými mágy, aby obnovil rovnováhu mezidimenzionální struktury a zastavil šíření démonů.
    Princezna - dcera krále Rhobara, žije ve věži v horské pevnosti.
    Hagen - paladin v těžké zbroji sídlící s Rhobarem a Catmoalem v trůnním sále.
    Garwog - velitel průzkumné jednotky paladinů. Právě jemu se hlásí Thora. Jeho velitelství se nachází hned za mostem vedoucím do horské pevnosti.
    Osraed - odvedený voják, střeží bránu do tábora před pevností. Bezejmenného nechá projít, pokud ten přijde s Thorou nebo mu dá úplatek. Thora jeho návrhy odmítá a nazývá ho mazákem.
    Vardon - paladin v těžké zbroji, hlídá okolí z balkonu v patře.
    Leomar - paladin v těžké zbroji, cvičí paladiny na nádvoří pevnosti.
    Darius - paladin v těžké zbroji, trénuje na nádvoří pevnosti.
    Albin - paladin v těžké zbroji, trénuje na nádvoří.
    Garvell - paladin v těžké zbroji, trénuje na nádvoří.
    Wulfgar - kovář a zbrojnoš. Jeho kovárna se nachází v přízemí horské pevnosti.
    Ugor - paladinský kuchař. Jeho kuchyně se nachází vedle kovárny.
    Ulf - muž v kopáčských kalhotách, pomáhá Ugorovi v kuchyni.
    Vito - zůstává na vyvýšenině před vchodem do horské pevnosti spolu s Tassiem. Sní o službě u krále. Vojáci se jim vysmějí a pošlou je pryč.
    Tassio - Vitův společník, není zcela při smyslech.

Nová monstra

  • Démonický mrchožrout - změněné démonickou energií, která se po vyhnání Spáče rozšířila po celém Hornickém Údolí. Ačkoli byl přídavek zrušen, model démonického mrchožrouta byl použit ve hře Gothic II: Night of the Raven.
    Démonický troll - temná verze trolla, která vznikla působením démonické energie šířící se Hornickým Údolím po vyhnání Spáče. Model démonického trolla byl použit ve hře Gothic II jako černý troll.
    Démonický chňapavec - pozměněný účinky démonické energie, která se začala šířit Horním údolím po vyhnání Spáče. Odstraněný model démonického chňapavce byl po drobných úpravách později použit v Gothicu II jako dračí chňapavec.
    Nemrtvý vlk - pozměněný temnou energií způsobenou po vyhnání Spáče.
    Démonický ještěr - změněný démonickou energií po vyhnání Spáče. Útočí silným ohnivým výbuchem, kterému se lze jen těžko vyhnout.
    Temní mágové - démonické bytosti, které se objevily po Spáčově vyhnání, pravděpodobně bývalí členové bažinného tábora nebo posedlí ohniví mágové. Jejich vymazaný model byl použit v Gothicu II jako Pátrači.
    Gobliní kostlivec - změněný temnou energií po vyhnání Spáče. Byl použit ve hře Gothic II.
    Kostlivá stínová šelma - pozměněná temnou energií po vyhnání Spáče. Byla použita ve hře Gothic II. 

Nové dovednosti

  • Kovářství;

  • Lukostřelba;

  • alchymie;

  • výroba run;

  • boj s holí;

  • vaření.

Zajímavosti

  • Soubory Gothic Sequel unikly na internet 30. srpna 2017 prostřednictvím uživatele YouTube Suez Channel.

  • Dne 15. prosince 2017 byla zveřejněna polská verze vytvořená týmem SequelPL.

  • Nejnovější verze 2.21 opravuje několik chyb a přidává dialogy z novější verze.

  • Mnohé postavy, které se objevují ve hře Gothic II, dostaly jména postav ze Sequelu.

  • Ve fázi vývoje přídavku měl být Khorinis součástí kontinentu.

  • Intro přídavku Gothic II je velmi podobné intru přídavku Gothic Sequel, a to především proto, že velké části intra přídavku Sequel byly použity ve finální verzi druhého dílu.

  • Pozůstatkem děje Gothic Sequel je fragment rozhovoru s Hyglasem, v němž mág mluví o oslabení dimenzionálních struktur.

  • V dodatku měl být implementován systém řízení obchodu, zahrnující správu dolů magické rudy.

  • Vlasy Thory mají animace.

  • Ve filmové ukázce ve hře Gothic II, které ukazuje sexuální scénu s Nadjou, je Bezejmenným partnerem žena mající model Thory.

  • V prvním díle se měla původně objevit také postava jménem Ryan, ale byla odstraněna.
    Postavy mají nové otevřené modely rukou, které však v Gothic II nebyly představeny.

  • Hra obsahuje úkol podobný úkolu Chromanin z prvního dílu, který se týká osmi knih napsaných

  • Corristem a vede do tajné místnosti s pokladem pod chrámem Innose na hradě.

  • Magická bariéra je ve hře stále přítomna. Je pravděpodobné, že v této fázi výroby se vývojáři rozhodli ji zatím neodstraňovat, protože byli zaneprázdněni jinými věcmi, a samotná bariéra měla být odstraněna později, protože byla podle příběhu přídavku zničena.

  • Démoni měli s největší pravděpodobností několik kast. Svědčí o tom skutečnost, že v souborech přídavku lze nalézt mnohem více zvukových souborů patřících démonům než v základní hře.

  • Dva z nich obsahují velmi zkreslená slova, která mají název "Die" s čísly od 1 do 2.

  • Zvuk a efekt zemětřesení se měl objevit právě v pokračování. Ze známých důvodů se však objevil pouze ve hře Noc Havrana.

  • Kromě toho zde měla být možnost modlit se k božstvům (pravděpodobně k Innosovi). - V souborech lze nalézt zvuk s názvem "Goodie", který připomíná velmi často používaný zvuk v různých produkcích doprovázející posvátné okamžiky.

  • Autoři měli v úmyslu přidat fenomén hurikánu. Ve hře lze nalézt zvuk s příslušným názvem.

Zprávy z vývoje modifikace

2 Září ​ 2022 - Screenshoty

9. Září ​ 2022 - Helmy

​Jak víme, původně se měly objevit už v prvním Gothicu. Ve hře Gothic 2 je jich jen několik a jsou pouze součástí brnění, nikoli samostatnou výbavou. V pokračování jich mělo být k dispozici více. Přesně to jsme také udělali.
Kromě přileb typických pro válečníky, které poskytují nezbytnou ochranu v boji, budou k dispozici také pokrývky hlavy pro mágy. Stejně jako roucha poskytují ochranu proti magii a živlům, ale ve svých lepších variantách budou poskytovat různé bonusy.  Mnohé z námi vytvořených přileb budou nosit i NPC.

image.png
image.png
image.png

22. Prosinec 2022 - Obrázky

​Jak víme, původně se měly objevit už v prvním Gothicu. Ve hře Gothic 2 je jich jen několik a jsou pouze součástí brnění, nikoli samostatnou výbavou. V pokračování jich mělo být k dispozici více. Přesně to jsme také udělali.
Kromě přileb typických pro válečníky, které poskytují nezbytnou ochranu v boji, budou k dispozici také pokrývky hlavy pro mágy. Stejně jako roucha poskytují ochranu proti magii a živlům, ale ve svých lepších variantách budou poskytovat různé bonusy.  Mnohé z námi vytvořených přileb budou nosit i NPC.

image.png
image.png
image.png
image.png
image.png

31. Květen 2023

Dnes se s vámi podělíme o dvě informace. Nejprve připravujeme materiál pro náš YT kanál. Zatím nic velkého, na konkrétnosti bude čas. Za druhé a hlavně, náš tým se nedávno rozšířil. Pro Sequel se vytváří plnohodnotný soundtrack. Podrobnosti prozradíme až v době, kdy bude hudba detailněji propracovaná.

image.png
image.png

30. Červen 2023

Skřeti v pokračování hrají důležitou roli, takže potřebují větší rozmanitost, mnoho vylepšení AI a sadu nových animací. Připravili jsme krátké video s několika novými animacemi a interakcemi s objekty, které orkové provádějí. Animace je třeba ještě doladit, ale už nyní dělají orkové mnohem víc než jen stojí a podpírají zeď, jak to dělali v Gothicu 2.

2. Září 2023

Koncem září představíme obnovenou verzi Horské pevnosti. Představíme také ukázky z našeho soundtracku.

image.png

16. Září 2023

Do našeho týmu přibyli noví testeři: Creed, JC Optik a Sylvester. Speciálně pro vás vydali rané, sestříhané testovací sestavení pokračování Gothic, které si můžete vyzkoušet. Od nynějška plánujeme nahrávat testovací sestavení projektu, abyste mohli sami testovat úpravy a dávat návrhy a hlášení o chybách. Sestavení zatím neobsahuje veškerý obsah, který je již dokončen. Napište nám do komentářů, co bychom mohli vylepšit. Doufáme, že se vám hra bude líbit. Odkaz - https://mega.nz/file/ChcgHLqY#6sn8lVU_cVenrYio3eRX8PgTs74FZmY7ecKDbk7vJCI

image.png

17. Září 2023

Co se týče včerejšího testovacího sestavení, nejčastěji hlášené technické problémy byly způsobeny nedbalostí jednoho z testerů, který nepřipravil vše řádně ke zveřejnění, opravili jsme to a smíšenou verzi si můžete stáhnout. Rádi bychom vám ještě jednou poděkovali za tak velkou návštěvnost stránek od včerejška, motivuje nás to k další práci! Poděkování patří také jednomu z testerů, který se ujal iniciativy zveřejnit toto sestavení. Přejeme vám příjemnou hru a brzy zase na viděnou! Odkaz zde - https://mega.nz/file/ChcgHLqY#6sn8lVU_cVenrYio3eRX8PgTs74FZmY7ecKDbk7vJCI

image.png

23. Září 2023

Na našem kanálu Youtube bylo právě zveřejněno video z horské pevnosti! Představili jsme již dokončenou lokaci s NPC. Ve videu si také můžete poslechnout hlavní motiv této lokace. Nejedná se o finální verzi skladby a může se ještě změnit. Pokud se ještě k odběru kanálu nepřihlásili, odkaz na něj najdete v připnutém příspěvku.

image.png
image.png
image.png
image.png
image.png

7. Říjen 2023

Když nepočítáme staré známé, objeví se v pokračování spousta nových postav. Mezi nimi jsou samozřejmě i takové, které ve hře hrají důležitou roli. Bez jedinečného vzhledu nemá důležitá postava právo na existenci. Pro tyto osoby jsme vytvořili nové tváře. Níže uvádíme některé z nich. Mimochodem, chceme vám poděkovat za tak velkou odezvu na náš průzkum. Kromě hlášení konkrétních chyb (z nichž některé se nám již podařilo opravit) jsme obdrželi také poměrně dost návrhů a nápadů, které samozřejmě zohledníme při dalším vývoji módu.

image.png
image.png

22. Říjen 2023

V poslední době máme více anglicky mluvících fanoušků. Protože automatický překlad Facebooku funguje špatně, budeme od nynějška všechny novinky zveřejňovat také v angličtině. Přeložili jsme také starší příspěvky. V plánu je vydání anglické verze naší modifikace, ale o překlad se postaráme až po vydání.

image.png

23. Prosinec 2023

Přejeme vám Veselé Vánoce! Naším letošním dárkem pro vás je krátké video z Nového tábora s úryvkem z našeho soundtracku.

11. Únor 2024

Náš první příspěvek v tomto roce. Na příštích několik měsíců toho máme naplánováno poměrně hodně a v současné době se soustředíme na dolaďování mapy, takže si můžete být jisti, že vám v blízké budoucnosti představíme i zbytek velkých lokací.

image.png

POZOR - Tento mod mívá Aktualizace

 
  • Tato stránka popisuje pouze základní informace o modifikaci, pokud se chcete dozvědět něco o posledních změnách, klikněte na tlačítko níže, kde můžete u některých modifikací najít spoustu aktualizací modu, češtiny, nebo dalších informací, zkrátka historii novinek na webu.

bottom of page