top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Drova - Forsaken Kin - Insane Patch a předchozí aktualizace

Zase nějaké novinky ohledně Drovy, které jsem trošku zanedbával, protože jsem se věnoval Union Modpacku (překladu). Mezitím vyšlo spoustu aktualizací pro Drovu, jejich změny najdete níže v tomto článku a také vyšel Insane Patch, který si zde následně popíšeme.


Co se týče češtiny pro Drovu, zbylí dva překladatelé během mé práce na Union Modpacku překládali nějaké dialogy s NPC postavami a já se nyní do překladu naplno vracím a jdu jej dotáhnout a brzy hru začnu hrát a překlad opravovat při tom (otevřou se beta testy). Nebudu dávat přesná data a termíny, ale pracuji teď na tom usilovně, takže už to nebude dlouho trvat :).


Insane Patch:



Rok se chýlí ke konci a když se ohlédneme zpět, rozhodně to byl nejlepší rok pro naše studio od jeho založení. Vydání Drovy byla skvělá zkušenost a následující měsíce byly obrovským zdrojem radosti. Bylo pro nás velmi motivující číst všechny vaše zpětné vazby a my se těšíme na budoucnost, kdy budeme společně s vámi, naší komunitou, vyvíjet hry.

Ale teď je to konečně tady! Po poslední dva týdny jsme tvrdě pracovali, abychom vám mohli představit náš druhý velký Content Patch.

Hrdě vám představujeme Verzi 1.2, "Insane Patch". Jsme velmi nadšení (a trochu nervózní), jaké budou vaše reakce na nové přídavky a změny!


Jak je zvykem, připravili jsme pro vás i video s aktualizacemi. Mluvený jazyk je německý (jak je zvykem), ale k dispozici jsou i anglické titulky.


Insane patch


Tato aktualizace se zaměřuje hlavně na naši novou obtížnost "Insane" a nový režim ukládání "Hardcore".

Obě novinky jsou zcela nové přídavky do hry, které nabídnou nové možnosti, jak zažít svět Drovy.


Obtížnost "Insane" je určena pro hráče, kteří mají pocit, že již zvládli vše, co Drova nabízí na "Classic" obtížnosti, a touží po náročnější výzvě. Bylo pro nás důležité nezměnit pouze nějaká čísla pro zvýšení HP nepřátel. Integrovali jsme také nové chování a útoky pro známé nepřátele, které ve hře dříve nebyly.


Režim ukládání "Hardcore" je iterací režimu "Iron". Je to speciální výzvový režim, ve kterém váš charakter nesmí zemřít - pokud přesto zemřete, váš save se automaticky změní na režim "Iron". Tento režim bude platit pro obě obtížnosti, Classic i Insane.


Pro hraní těchto nových režimů budete muset začít novou hru. Vytváření postavy nyní nabídne výběr mezi obtížnostmi Explorer, Classic a Insane. Není možné změnit obtížnost z nižší na Insane ani z Insane na nižší během hry.


Při spuštění hry budete požádáni o výběr režimu ukládání. Kromě "Classic" a "Iron" si nyní budete moci vybrat i "Hardcore".



Výzvy


Abychom náležitě oslavili tuto příležitost, přišli jsme s něčím speciálním:

Od dnešního dne budou probíhat dvě speciální výzvy. První hráči, kteří je zvládnou, obdrží speciální roli na našem Discordu a budou umístěni do samotné hry ve formě sochy v táboře Pozůstalých.


Výzva 1 - No Hit Run

Kdo první dokáže porazit hru bez jediného zásahu do postavy, stane se hrdým nositelem titulu „Nezranitelný“. Ale pozor! Stačí jediný škrábanec a končíte!

Pro tuto výzvu budete muset zvolit buď Classic nebo Insane obtížnost, Explorers nemohou do boje vstoupit. Mód ukládání nehraje roli. Žádné načítání předchozích uložených pozic!


Výzva 2 - Insane Hardcore

Kdo první triumfuje nad smrtí a šílenstvím, bude znám navždy jako „Neporažený“. Každý se může zúčastnit, ale pouze ti nejstatečnější válečníci ve všech Drova budou mít šanci uspět.

Tato výzva žádá o to, aby první hráč porazil Drova na Insane obtížnosti a Hardcore módě ukládání.


Obě výzvy samozřejmě přicházejí s několika podmínkami:

Celý průběh hry nám musí být poskytnut ve formě videa.

Časovač hry musí být viditelný po celou dobu hry. Přidali jsme ho v nastavení, v podsekci „rozhraní“. Když je aktivní, čas bude viditelný v pravém horním rohu obrazovky.

Používání modů, které mění herní zážitek, je zakázáno, zejména cheatovací konzole, s výjimkou překladových modů. Pokud máte jakékoliv nejasnosti nebo pochybnosti ohledně modů, které používáte, neváhejte se nás zeptat přímo.

Po dokončení hry a poražení výzvy budete muset poslat odpovídající soubory uložené pozice. To lze provést na PC pomocí funkce Bug-Report při stisknutí klávesy F2.


Kromě těchto několika věcí se klidně použijte veškeré své znalosti a dovednosti získané během vašich dobrodružství v Drova, abyste dokázali zdolat výzvy.


Těšíme se na vaše pokusy a jsme zvědaví, jak dlouho to bude trvat, než se objeví vítězové!


Insane obtížnost


Insane obtížnost se ukáže jako výzva i pro ty, kteří již prozkoumali každý kout a zákoutí Drova, a otestuje jejich mistrovství ve všech dovednostech. Chování většiny nepřátel bylo přepracováno tak, aby vytvořilo nové výzvy.

Od začátku dostane vaše postava 30% méně zdraví a způsobuje o 20% méně poškození. Bude vám však nabídnuto několik nastavení, která vám umožní dále upravit tyto hodnoty a přizpůsobit hru podle vašich představ.


Nové útoky nepřátel


V nové obtížnosti se spousta nepřátel naučila pár nových triků, které vás mohou překvapit.

To samozřejmě zamíchá souboje a způsobí nové situace, které se mohou vyskytnout.



Kamenolom sleduje hráče a neustále udeří do země – měli byste si raději udržet bezpečný odstup!

Magicky změněné pavouky nyní dokážou soustředit svou energii, aby se posílily – což je činí dvojnásobně nebezpečnými při nadcházejících útocích!

Červení žabáčci se budou snažit dostat co nejblíže k vám, aby vás zachytili v explozivní síle svých vlastních těl. Raději se držte dál, abyste se nenechali roztrhat!


Toto byly jen některé příklady nových útoků, které nepřátelé použijí, ale je jich mnohem více. Užijte si jejich objevování!


Obecné změny


Za poslední týdny jsme obdrželi spoustu zpětné vazby od vás, našich hráčů, na různých platformách. Na základě vašich přání a nápadů jsme se rozhodli implementovat několik dalších obecných změn, které ovlivní všechny obtížnosti. Zde je několik, na které bychom rádi upozornili:


Nové varianty Snaptorů


Abychom boj proti Snaptorům na korytě řeky učinili zajímavějšími a vzrušujícími, rozhodli jsme se přidat několik dalších variant do jejich hejna.



Modrý Snaptor je novou přídavkem jak pro normální, tak pro šílenou obtížnost, zatímco jeho zelený sourozenec se objevuje pouze na šílené obtížnosti. Obě tyto varianty mají unikátní útoky, které je odlišují od jejich příbuzných.


Přepracování tábora banditů



Banditský tábor na severozápadě Drovy se rozrostl o další jeskyni, která se dobře hodí jako skladovací prostor pro, no, cokoliv si banditovo srdce může přát.



Nová zbroj


Protože většina hráčů tráví většinu času v 1. kapitole, zamysleli jsme se nad tím, jak zlepšit postup ve zbroji po dlouhém období po kožené zbroji. Rozhodli jsme se přidat novou, silnější Těžkou koženou zbroj, aby tento problém vyřešila.


Přepracování bonusů z jídla



Protože jídlo ztrácí svou účinnost v pozdní fázi hry, přemýšleli jsme o způsobech, jak ho udělat užitečnějším i v dlouhodobém horizontu. Jídlo nyní bude léčit 1-3 životy každé 4 sekundy, přičemž ztratí 1-3 náboje v závislosti na jídle.Toto by mělo způsobit, že léčivý účinek bude výrazně patrnější i na vyšších úrovních.



Changelog


[Přelouskáno přes ChatGPT]


Konečně zde je seznam dalších oprav chyb, změn vyvážení a dalších úprav, které jsme provedli v rámci tohoto updatu:


Úpravy/Změny

  • Přidány dvě nové úspěchy pro Hardcore a Insane.

  • Přidána modrá varianta Snaptora.

  • Přidán těžší souboj s Bady po naučení hráče.

  • Přidána nová zbroj, která vyplňuje mezeru mezi koženou zbrojí a první zbrojí frakce.

  • Přidány nové možnosti pro vypnutí mlhy a deště.

  • Přidána nová možnost zobrazení doby hraní v rohu obrazovky.

  • Změněno chování, když nepřátelé opustí boj.

  • Přidán efektní vizuál při zásahu hliněným hodem Digpiga.

  • Přidána nová jeskyně v banditském táboře na severozápadě.

  • Přidány nové místnosti do ruin na Knollu v bažinatém lese.

  • Přidána animace zakolísání u mladé vodní krysy.

  • Přidána nová environmentální hrozba na bažině.

  • Přidána prevence automatického ukládání v zkušební jeskyni s dvěma golemy.

  • Přidány indikátory zamíření pro některé dálkové útoky nepřátel.

  • Odebrána redukce poškození u Blackflames při nošení Gladiátorské zbroje.

  • Krvavé mouchy již nespouštějí pasti na zemi.

  • Přidána oblast pro automatické ukládání před pastmi v banditské mine.

  • Sníženo zvukové rušení v bažinových oblastech, když žáby a krvavé mouchy bojují mezi sebou.

  • Odebrány některé zóny s blátem z koryta řeky.

  • Přemístěn krumpáč v Hlubokých dolech pro snadnější nalezení.

  • Zbraň Gras již není možné získat zpod útesů.


Vyvážení

  • Změněny výpočty poškození tak, aby vždy bylo uděleno alespoň 1 poškození.

  • Stamina náklady na Neozbrojený Kop se zvýšily z 20 na 33.

  • Kritický multiplikátor poškození u Neozbrojených Úderů snížen o 50%.

  • Síla scalingu Neozbrojených Úderů snížena o 15-30%.

  • Šíření útoku Mortar u Zeleného Froglinga zvýšeno.

  • Doba trvání Magického Vhledu zvýšena z 120 na 300 sekund.

  • Umístění přepadových nepřátel upraveno.

  • Léčivý účinek Prstenu Krve snížen o 25%.

  • Rozšířeno podzemí ruin na Knollu v bažinatém lese.

  • Rozšířen banditský tábor v horách na severu.

  • Poškození poškození pádové pasti u Root trapu sníženo z 50 na 5 na tik.

  • Bonusové poškození u Pomsty Tesaře sníženo z 100% na 50%.

  • Poškození z krvácení u Crow's Feet sníženo přibližně o 50%.

  • Změněny požadované materiály a ceny pro Kyselinové bomby, Medvědí pasti, Crow's Feet, Kluster pasti a Kluster bomby.

  • Snížena doba trvání hitboxu u útoků sekery.

  • Snížena doba trvání hitboxu u útoku Charge.


Opravy

  • Opraven bug, kdy se indikátor setu zbraní neaktualizoval v HUD.

  • Opraveny některé pozice teleportérů při použití padacích dveří.

  • Opraven bug, kdy pasti zmizely ze světa.

  • Opraveno, že Leyna prošla skrz prázdnotu.

  • Opraveno dialogové volby u Ede (byla dostupná dvakrát).

  • Opraveno, že můžete bojovat s Fawiniho tělesnou stráží, pokud zabijete Fawiniho a necháte ho naživu.

  • Opraveno chybějící pozice Baltuse v deníku.

  • Opraveno okrajové případy, kdy banditi na cestě k Dolu nechtěli od vás vzít peníze.

  • Opraveno stav, kdy jste nemohli začít boj s některými bandity.

  • Opraveny situace, kdy Owain spustil cutscénu z nesprávné pozice.

  • Opraven bug, kdy ovce začaly útočit na nepřátele.

  • Opraveno, že některé vybavení nebylo možné získat od NPC.

  • "Poklad: Bažinatý les" nyní může být označen jako odpadky.

  • Opraveno ikona buffu pro Stínový Fragment.

  • Opraveny některé stíny místností, které mizely v dolech v Korytě řeky.

  • Opraven bug, který způsobil, že voda byla červená ve světě.

  • Opravená pohybová rychlost silného medvěda.

  • Opraven bug, kdy prsten na konci úkolu "Lepivé prsty" nebyl odstraněn.

  • Opraveny problémy s kolidery ve světě.

  • Opraveno mnoho malých grafických problémů ve světě.

  • Opraveno spousta překlepů.


Předešlé (starší) nezmíněně aktualizace na Myrtana.net


Patch 1.1.0


Úpravy/Změny

  • Přidána řetězová questová linie a NPC pro rychlé cestování.

  • Přidán nový předmět pro resetování naučených bodů talentů, quest začíná u Aidana.

  • Přidána legendární prak!

  • Přidáno varování před vstupem do Červené věže, které označuje bod bez návratu.

  • Přidány nové dialogy u NPC v banditské mine při vstupu zvenčí.

  • Přidány dialogy k různým NPC z banditské mine při setkání venku z dolu.

  • Přidána možnost zachránit Cay, ale zachovat jiskru.

  • Přidána možnost koupit relikvii od Borise.

  • Změněn dialog s Refuge při varování a přidány odpovědi později v hře.

  • Změněn dialog před ceremonií jiskry pro lepší naznačení dopadů na svět.

  • Sbírání peněz od Moga je nyní možné pouze v 1. aktu.

  • Přepracováno, jaké prsteny dávat Lockovi v Nemetonu.

  • Přidána možnost koupit frakční zbroje u kováře z každé frakce.

  • Přidán náhled frakčních zbrojí při jejich výběru poprvé.

  • Změněny některé zápisy v deníku pro "Tvé vlastní Runové kameny".

  • Přidán dialog k Asmusovi a Humbertovi po ohňové slavnosti.

  • Přidán tréninkový souboj s Farinou po získání runového kamene.

  • Přemístěn Leru do Prastarého lesa.

  • Změněny zápisy v deníku během expedice v močálu.

  • Přidána nápověda pro Melunu, kde později najít Badyho.

  • Přidána možnost varovat Almara před podvodem s krumpáčem.

  • Přidány další nápovědy pro quest vandalismus v Nemetonu a Adwin se chová zřetelněji.

  • Dopis od mistra Mikesche může nyní být předán Borisovi.

  • Tristantova mapa již není k dispozici před 2. kapitolou.

  • Dekorována místa požehnání tak, aby lépe odpovídala popisům.

  • Přidána pracovní stůl do hospody v lese.

  • Přidány nápovědy pro hudební hádanku v knihovně.

  • ChaosSpirits nyní zmizí po jejich prozkoumání.

  • Změněn zápis v deníku pro quest "Rybář pro Dunju", aby byl cíl questu jasnější.

  • Vylepšena rutina Baltuse po vykládání suti v banditské mine.

  • Vylepšena AI Fogletů, když hráč opustí oblast mlhy.

  • Změněna odpověď Eugen po porážce Farlana při pokusu získat jeho hlas.

  • DiggerPigs nyní hrají animaci zastrašení.

  • Přidán zvuk pro transformaci stříbrné kopí v knihovně.

  • Přidána nová animace pro selátka.

  • Přidán nový stav rozkladu pro krysy zvířátek.

  • Vylepšena animace smíchu pro lidi.

  • Vlastní arénové zápasy mohou být nyní manipulovány.

  • Přidána nová ikona pro drátěné pastičky po aktivaci.

  • Změněn způsob, jakým střechy mizí u Aidana.


Změny GUI

  • Přepracován systém přemapování kláves pro větší přizpůsobitelnost.

  • Přidána nová kategorie do deníku, která pomáhá najít a zapamatovat si postavy ve světě.

  • Přidána jména postav a tvorů při jejich lootování.

  • Přidáno více značek, které lze umístit na mapu.

  • Přidána nová mapa jeskyní pod táborem Pozůstalých.

  • Přidána nová nabídka pro (znovu)zobrazení tutoriálů z pauzovací nabídky.

  • Přidány nové ikony pro předměty v inventáři a obchodním menu, které ukazují naučené recepty a kouzla.

  • Upravena všechna minihry.

  • Přidán "dokonalý" čas pro minihru těžby.

  • Změněn způsob, jakým funguje minihra rybaření.

  • Přidáno více slotů pro ukládání (pouze PC).

  • Přidána zkratka pro vyvolání zoomu kamery přímo ve hře (pouze PC).

  • Přidány zkratky pro přepínání mezi záložkami v hráčských menu (inventář, deník atd.) bez nutnosti klikání (pouze PC).

  • Přidán čítač pro vybavené náboje v inventáři.

  • Přidána nápověda k učení v GUI pro zobrazení kolik Prowess bylo naučeno.

  • Změněn způsob zobrazení atributů v GUI učení po dosažení limitu.

  • Změněn způsob zobrazení počtu vlastněných předmětů v crafting menu.

  • Přidány segmenty k posuvníku fokusu pro lepší čitelnost.

  • Obráceny barvy u runových hádanek, aby odpovídaly nápovědám ve světě.

  • Vylepšena navigace ovladače k obchodnímu menu.

  • Vylepšena navigace ovladače k crafting menu.

  • Vylepšena navigace ovladače k deníku.

  • Přidána možnost přepínat ikony myši s hardwarovým zrychlením.

  • Přidána možnost zakázat automatické zamíření s ovladači.

  • Přidána možnost změnit barvu zdraví přátelských postav pro pomoc při červenozelené slepotě.

  • Přidáno více intervalů pro automatické ukládání v možnostech.


Vyvážení

  • Upravena regenerace odolnosti nepřátel, aby bylo více času na zásah.

  • Jed po aktivaci nyní také snižuje fyzickou ochranu o 30%.

  • Vyměněna jména Execute a Blood Frenzy.

  • Blood Frenzy nyní také způsobuje efekt krvácení. Extra poškození za každý zásah bylo sníženo z 50 % na 35 % a cena za zaměření z 50 na 40.

  • Surprise Attack nyní zvyšuje šanci na kritický zásah čtyřnásobně místo přidání 25 %.

  • Poised Tip nyní má šanci na otravu pouze 50 %, místo 100 %.

  • Cena za zaměření pro Pierce byla snížena z 70 na 60.

  • Základní poškození Firecry na každý zásah bylo sníženo z 150 na 120.

  • Poškození sekundárního útoku kopí bylo sníženo, ale nyní generuje zaměření.

  • Talisman Focus Catcher nyní spouští efekt o něco později, aby se zabránilo aktivacím i při rušení kouzel.

  • Vyšší odměna za sázení v aréně.

  • Upraveny ceny předmětů.

  • Přidány zkušenostní body pro malé pavouky.

  • Zvýšena šance na obnovu šípů.


Opravy

  • Opraven bug s červy, kde neupadli správně při návratu do země.

  • Opraveny zvuky ptáků v noci.

  • Opraven bug, kdy otevírání dopisů z inventáře nefungovalo, pokud nebyl nikdy otevřen deník.

  • Opraven problém se škálováním prvků rychlých slotů.

  • Opraven bug, kdy kanci zůstali po boji s Diemem.

  • Opraven problém s kolidery, který bránil interakci s palisádou v Nemetonu.

  • Opraveny typos.

  • Opraveno mnoho problémů s kolidery překážek.

  • Opraven neúmyslný vstup do Prastarého lesa pomocí Misty Step.

  • Opraven problém s úspěchem "A Nice Beginning", který se někdy nespustil po načtení uložené hry.

  • Opravená cutscéna, kde Aidan neinteraguje správně.

  • Opraven bug, kdy arénový bojovník nezačínal s plným zdravím.

  • Opraven problém s dialogem Delani, kdy stále mluvila o banditech na mostě.

  • Opraven bug, kdy hráči mohli dostávat odměny od Fulka neomezeně po nalezení jeho těla.

  • Opraven glitch s penězi při půjčování od Friedela.

  • Opraven chybový dialog s Antoniusem, kdy stále říkal to samé.

  • Opravený kousek dialogu Bernolda po připojení k frakci.

  • Opraveny některé úkoly na Georgefarmu po kapitole 2 – některé byly nyní zrušeny.

  • Opravený výukový dialog s Fritjhofem po naučení všech dovedností.

  • Opraveno získání dopisu z tabule v Nemetonu dvakrát v různých kapitolách.

  • Odebrány některé objekty z pultu v hospodě Remnants.


Patch 1.1.1


  • Opraven úzký průchod v podzemí, kterým nešlo projít.

  • Opraven problém, kdy se klávesová zkratka vždy resetovala po spuštění hry.


Patch 1.1.2


  • Opraveno spawnování NPC přímo vedle vás při vstupu do jeskyně.

  • Opraveno, že lze znovu koupit relikvii od Borise.

  • Opraveny problémy s náhledy UI tooltipů.

  • Opraveny typos v deníku.

  • Opraveno, že některé NPC byly označeny jako mrtvé v přehledu NPC, přestože byly naživu.

  • Opraveno zmizení zbraně během útěku s Baltusem.

  • Opraven softlock s Teigenem v kapitole 2, pokud nebyla splněna úkolová linie pro rychlé cestování v kapitole 1.


Patch 1.1.3


  • Opraven bug, kdy se zobrazovaly špatné náhledy tooltipů při najetí myší a následné změně na gamepad.

  • Opraveny nějaké překlepy.

  • Opraven softlock s Karotte po smrti Momberta.

  • Opraveno, že recepty neměly požadavky na talent.

  • Opraveny některé události, které měly následky pro jiskru.

  • Přidána Kora do seznamu NPC v deníku.

  • Deaktivace některých fogletů během expedice.

  • Přesunuto místo na rybaření, které nebylo dostupné.


Patch 1.1.4


  • Opraven kolizní model vody na sever od tábora dřevorubců.

  • Opraven bug, kdy si bylo možné koupit sigil od Borise i po jeho ukradení.

  • Opraven bug na gamepadu, kdy při zavírání menu mohla být aktivována další akce, pokud byly tlačítka přemapována určitým způsobem.

  • Opraven bug, kdy Fawini neměla po boji žádnou kořist.

  • Opraven bug, kdy NPC nezaútočili.

  • Opraven bug, kdy některá NPC byla na pár snímků polonahá, když znovu nasadila výstroj.

  • Opraven bug, kdy tělesní nepřátelé vydávali zvuky ve špatný čas.

  • Zkrácen čas potřebný pro použití rychlého cestování.

  • Opraven bug, kdy Fawini nepřestávala mluvit.

  • Opraven bug, kdy kamera odjela od expedice v cutscéně.

  • Opraveno mnoho překlepů.

  • Opraveny kolizní modely překážek ve světě.


Patch 1.1.5


  • Opraven zvukový glitch v morbidním močálu.

  • Opraven softlock v Červené věži.


Patch 1.2 (Insane patch) - zmíněný výše


Patch 1.2.1


  • Opravená jeskyně, do které se nedalo vstoupit s Teigen.


Patch 1.2.1.1


  • Opraveno, že u starých uložených her se někteří bandité (na západ od tábora ruin) neobjevili a jeden z nich měl klíč. (Bude pravděpodobně potřeba počkat 10-15 minut, než se bandité objeví)

  • Opraveno, že na Steam Decku se zobrazovaly ikony tlačítek pro PS. (Ramenní tlačítka jsou stále špatně)

  • Opraveno, že při teleportaci a vybavení cetusu s trny došlo k poškození.

  • Opraveno, že některé vlasové doplňky byly viditelné při nošení helmy.

  • Opraveno, že symbol načítání byl viditelný příliš dlouho.


Patch 1.2.1.2


  • Opraveno, že Asmus vás nenaučil po připojení k Nemetonu.

  • Opraveno několik pádů hry během sekvence s Jendrikem na začátku.

  • Opraveno kompatibilitu s některými mody.





120 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Kommentare

Mit 0 von 5 Sternen bewertet.
Noch keine Ratings

Rating hinzufügen
bottom of page