top of page
Vyhledat

Gothic 1: Othello Mod - Aktualizace 3.6.13

Tyto opravy vyžadují novou hru!!!


[oprava] Banditi v hospodě Silase neútočí, pokud hráč je Bandita a nepromluvil s ochráncem v 1. kapitole.

[oprava] Po zabití Grima je úkol "amulet rudobaronů" správně dokončen.

[oprava] Opraveny některé překlepy.

[oprava] Recepty mají správné hodnoty pro léčení a obnovovanou manu.

[oprava] NPC s rutinou cvičení nyní správně přerušují animaci.

[oprava] Animace spánku funguje správně pro volné postele.

[oprava] NPC neztrácejí agresivní stav okamžitě po následujících útocích.

[oprava] Opraveny kolize několika objektů.

[oprava] Speciální trénink týkající se vitality již nekontroluje hodnotu Max. HP, ale kontroluje hodnotu vitality.

[oprava] Skip nedostává 2x stejné plány na obchodování.

[oprava] NPC neoslovují hráče, pokud ten rabuje truhly.

[oprava] Přidána podpora pro nativní načítání 32bitových textur.

[oprava] Přidána podpora pro kompresi textur DXT5/BC3 s interpolovanou průhledností, která se chová mnohem lépe než DXT3/BC2 (pro správné kompilování textury musí být ve složce s názvem "DXT5").

[oprava] U několika NPC byla odstraněna dvojitá dialogová možnost "konec".

[oprava] Opraveny předměty, které měly v popisu dvakrát "hodnota".


[úprava] Odstraněny některé truhly mimo tábory ve hře, které obsahovaly nekvalitní předměty.

[úprava] Počáteční předměty s popisem "mnoho stop použití" mají lepší statistiky na úkor požadavků (hráč s nimi zůstane ve hře o několik hodin déle).

[úprava] Močáloví žraloci nyní mají efekt jedovatého dechu při útoku, což opravuje prázdný prostor mezi žralokem a cílem a snižuje pocit, že žralok útočí dál, než by měl.

[úprava] Močáloví žraloci: základní útoky jako fyzické => magické.

[úprava] Trubec: základní útoky jako fyzické => magické.

[úprava] Krvavý piják: základní útoky jako fyzické => magické.


[nové] Vzhled brnění v inventáři



99 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

コメント


bottom of page