top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: Navzdory Všemu - Shrnutí prací za celý rok

Zdravím vás, Gothoicomaniaci!


Rok se chýlí ke konci, což znamená, že je čas shrnout, co se během tohoto velmi náročného roku podařilo. Podrobný seznam změn se kvůli lenosti některých lidí nevede, takže si pojďme potrénovat mozky a zapamatovat si hlavní body toho, co se udělalo. Řekněme to nejdůležitější. Takže jdeme na to...


Animace:


Přidáno mnoho jednoduchých animací interakce s různými předměty pro lidi (asi 40)

Kompletně přepracováno všech pět překryvů bitvy se štítem, aby byly přizpůsobeny nové mechanice bitvy se štítem.

Přidáno mnoho vizuálně nových mobilizačních objektů: například truhly, sarkofágy, stoly, analopy a tak dále a tak dále..... Je těžké si na všechno vzpomenout.

Přidáno mnoho interaktivních interakčních objektů pro navození atmosféry.

Přidáno několik úplně nových příšer (žádné zasrané repainty starých) - jako krokodýl, Jharkendarský chňapavec a další... Celkem asi 5. A tento počet se bude v budoucnu zvyšovat.

Přidáno asi 20 nových zbrojí, většinou pro NPC, ale některé z nich bude možné nosit i Hlavní hrdina.

Kompletně přepracovaní kostlivci, od jednoduchých Myrtanských kostlivců až po starobylé Jharkendarské kostlivce. Úplně odstranil ten hnus, který zůstal z Návratů - mizerná symbióza vanily s nohama a brněním z kostlivců z Temné ságy. Teď je všechno prostě sexy!U mnoha animací bylo přidáno zpracování tagů událostí, což umožnilo správně implementovat spoustu bojových mechanik pro příšery a lidi.Přidán systém gest pro Hlavního hrdinu a reakce NPC na ně. Není fakt, že to ve hře zůstane, ale fakt, že je to hotové, vyžaduje opravu.


Vizuální:


Téměř kompletně dokončena retexturace brnění ve hře. Zbývá dokončit pouze zbroje domobrany, banditů, měšťanů a vesničanů.

Kompletně dokončena retextura skřetů.

Retexturace mnoha příšer.

Kosmetické retexturování mnoha míst v lokacích hry.

Pokračující retexturace vnějších a vnitřních předmětů ve hře. Téměř úplně jsme se odklonili od GTR texture packu Exclude, aby mod vypadal vizuálně svěžeji a neopakoval se ve vizuálech s ostatními, protože samotný GTR je nepostradatelným základem pro stejný NB a mnoho dalších prefabrikovaných texture packů.


Světy:


Většinou se jedná o drobné úpravy nalezených chyb, ačkoli bylo vytvořeno několik zcela nových světových lokací pro vyprávění příběhu i mimo něj. Jeskyně, pobřeží, pevnosti, chrámy...... (zde si jeden autor zhluboka oddechl).

Nyní je život i pod vodou a spousta zajímavých věcí. A tím práce nekončí.


Scénáře:


Převážně drobné úpravy chyb v kódu a přepracování stávajících úkolů a mechanik.

Skriptování dvou vedlejších dějových větví, asi 20 % děje ohnivých mágů a také asi 25 % dějové větve Bratrstva. Vlastně na nich teď probíhá hlavní práce, na těch plešatých.

P.S. Pravda, teď si hlavní kodér vzal volno, aby se rozptýlil od tří měsíců únavného skriptování, ale po Novém roce budeme zase pokračovat.

Do hry bylo přidáno mnoho knih.

Píše se nový příběh pro paladiny, protože autor toho starého odmítl pokračovat ve spolupráci s týmem a odešel dělat vlastní mod. Přejme mu

hodně štěstí .

Systém herního menu byl kompletně přepracován. Je nyní pohodlnější pro vnímání.

Možná v budoucnu implementujeme přiřazení tlačítek pro různé akce podobně jako v NB. Ale není to jisté...


Engine:


Drobné kosmetické úpravy.

Přidán systém živé nabídky, kdy se místo úvodního spořiče obrazovky zobrazuje pohled na místo, ve kterém se Hlavní hrdina nachází při posledním uložení. Ve výchozím nastavení vypnuto.

Plně integrována myš do módu pro inventář, dialogy a menu bez jakýchkoliv vraperů a podobně.

Předjímám dotaz myši v craftu, tedy jako NB - no, v této podobě k tomu určitě nedojde. Něco takového zabíjí styl Gothicu, a ten je pro nás stejně důležitý jako příběh nebo hratelnost. Bude to jiné, ale podle klasiky.

Nový systém ochrany proti instalaci některých pluginů a skriptů na modifikaci, které rozbíjejí hru a způsobují tuny rozhořčení na fóru v podobě příspěvků "POMOŽTE! Všechno je rozbité!".

Používání jakýchkoli modifikací, které nejsou odsouhlaseny autory modifikace, bude zakázáno.

Pracujeme na systému šifrování svazků se zdroji hry a skripty.


Plány:


V příštím roce 2024 se plánuje především převedení hotových cechovních zápletek do skriptových kolejnic (přibližné pořadí zadání a stupeň připravenosti):


Bývalé Bratrstvo Spáče. (Zápletka hotová, skripty v přípravě) Současná připravenost - asi 25 %. Vzhledem k velkému rozsahu (cca 500 stran A4 12 písma, jen pojmenovaných NPC cca 50 ks) a složitosti zápletky bude její zadání trvat déle, než se původně předpokládalo (plán byl dokončit před novým rokem).

Mágové vody (zápletka je hotová)

Žoldáci a farma (příběh je hotový)

Milice a paladinové (příběh se píše, je napsáno asi 40 %).

Mágové ohně (děj se píše, napsáno asi 20 % a ta procenta jsou ve scénáři).

S plnohodnotnou zápletkou temných mágů si náš bývalý scénárista bohužel neporadil, ale na to konto máme jisté plány, které by se asi neměly prozrazovat předčasně...


Malé další zápletky a frakce:


Další úkoly mistrů (Harad, Bosper, Constantino). (Zápletka je hotová, kromě Haradovy větve. Ta bude napsána až po paladinech).

Dodatečné úkoly lovců (zápletka je připravena)

Cech zlodějů (zápletka je připravena)

Cech vrahů (zrušen pro zbytečnost)

Cech obchodníků (zrušen pro nepotřebnost a také kvůli odmítnutí osoby, která jej měla napsat, spolupracovat s týmem)

Obdoba druidů, ale vůbec ne druidů (zápletka je hotová a načmáraná)Ostrov Tirith (zápletka je hotová a načmáraná)

Drákie (příběh je hotový, model lokace je hotový. Bude implementováno do DLC k módu, pokud bude mít mod při vydání převážně kladné ohlasy gothic komunity.

a žádný jiný mod do té doby nebude implementovat náš původní nápad vytvořit Drakii. V opačném případě to nemá cenu. Užijete si to, co vyjde od jiných modderů).

Královská pevnost (zápletka je připravena)


Nejpalčivější a nejčastěji kladená otázka se týká data vydání módu. V současné době lze za reálné datum vydání považovat rok 2026. A toto datum se pravděpodobně nepohne. Obecně platí, že práce pokračují a budou pokračovat podle našich nejlepších možností. Samostatně bychom chtěli poděkovat těm kamarádům, kteří podpořili naše sbírky - například na remasteru zbrojí, a také našim milým donům, kteří jsou s námi stále na donském chatu a velmi nám pomáhají radou a podporou! Na shledanou v novém roce 2024! S pozdravem, modifikační tým.

























17 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comentários

Avaliado com 0 de 5 estrelas.
Ainda sem avaliações

Adicione uma avaliação
bottom of page