top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: New Adventure - Aktualizace 2.1

[Přeloženo přes ChatGPT]


- Tohle je prozatím poslední velká aktualizace. V blízké budoucnosti, pokud něco vyjde, pak jen nějaké opravy ala záplaty opravující chyby. Neplánuji už předělávat mechaniky ani do nich přidávat nic nového


- Samozřejmě je ještě spousta věcí na papíře, které se dají implementovat nebo nějak upravit. Je na tom potřeba pracovat a je toho dost. I vylepšování zabere spoustu času. Ale práce tím samozřejmě nekončí - na projektu budu pracovat dál. Všeho do času a tento mod se dočká nějaké verze 3.0, což bude finální a k dokonalosti dotažená verze


- Každopádně vám děkuji za zpětnou vazbu, za vaši práci v podobě testů, za vaše herní zkušenosti. Je to všechno šíleně motivující a dává mi to dobrý pocit z práce. Pracuji sám a je prostě nemožné vše sledovat a ne vždy na to mám čas


Seznam změn/úprav


Tento seznam jsem rozdělil do 3 částí. Nové (to jsou všechny nové úpravy, doplňky nebo globální přepracování stávajících věcí), změny (drobné změny, obvykle úpravy vlastností, popisů předmětů nebo něco podobného) a opravy (respektive opravy chyb).


Nové:


- Pro většinu herních předmětů (jídlo, recepty, lektvary atd.) byla vytvořena vizuální individualita. Ve hře je mnoho předmětů, které měly stejný model a texturu, což mohlo hráče zmást. Nyní jsou vizuálně unikátní – je to praktické a navíc příjemné pro oči.

- Recepty a plány mají jasnější popis. Nyní uvádějí vlastnosti předmětu, který se může hráč naučit vyrábět.

- Lektvar z hlav kudlanky byl zásadně změněn. Nyní přidává bonus k max. maně jen na 2-3 minuty. Z toho důvodu byl změněn i recept na jeho výrobu.

- Pro lektvar regenerace a lektvar z hlav kudlanky byla vytvořena ikona u lišt zdraví/many po dobu jejich účinku.

- Byl přidán nový komplet zbroje a opasek k němu. Je k dispozici u Orlana. Zbroj je lepší než oblečení mistrů z Khorinisu, ale horší než cechovní zbroje.

- Zbroji banditů a žoldáků byla vrácena původní barva z první části hry.

- Řemeslná zbroj se nyní odlišuje nejen lepším brněním, ale i určitými bonusy. Podobný unikátní bonus byl přidán i k brnění Kruhu vody.

- Řemeslné zbraně, od úrovně pokročilé znalosti kovářství, mají nové unikátní vlastnosti – prosekávání, krvácení, sražení na zem, probití brnění. Popis zbraní uvádí jejich vlastnosti a po prostudování plánu se do deníku přidává podrobnější záznam o těchto vlastnostech.

- Pro osvícené rudy meče byla přidána kontrola na cech – pouze paladin může tuto zbraň bez problémů používat. Pro mágy je zde postih v podobě snížení maximální many na 1, ostatní cechy dostanou postih ve formě snížení maximálního zdraví na 1.

- Některé postavy získaly zbraně se svým jménem.

- Dráp Beliara byl zásadně změněn. Nyní je to zbraň s efektem kradení životů. Má jen tři fáze vylepšení – jednu pro každou kapitolu, počínaje druhou. Podrobnější popis byl přidán do deníku po rozhovoru se Saturasem.

- Do světa byly přidány nové objekty a předměty (rostliny, lektvary, svitky atd.).

- Byli přidáni minibossové s unikátními vlastnostmi. Někteří jsou noví, jiní jsou známí hráčům.

- Huno v Jarkendaru učí hrdinu kovářskému řemeslu (všechny tři úrovně), pokud se hrdina vypořádá s Estebanem.

- Na načítacích obrazovkách jsou nyní tipy, které jsou velmi užitečné.


Změny:


- Menu bylo mírně upraveno – rámeček byl posunut doleva. Design se výrazně nezměnil od původní verze, ale tato úprava byla nutná, aby se menu správně zobrazovalo na každé obrazovce. Kromě toho byly správně zobrazeny sekce „Hedinovy pluginy“ a „Union & pluginy“ pro ty, kteří používají pluginy. Sekce se zobrazují správně, ať už společně nebo samostatně.

- Od začátku hry je nyní k dispozici 9 výukových bodů místo 10. Další progres snižování LP a HP každých 10 úrovní zůstává zachován podle nové úpravy (tj. po dosažení 10. úrovně je hráči přiděleno pouze 8 bodů).

- Lektvar regenerace má nyní jasnější popis pro hráče.

- Lektvary trvalého zvýšení obrany byly sníženy z bonusu +3 na +2 jednotky.

- Kniha „Duch vína“, nacházející se v laboratoři Vino, změnila svůj popis, aby odpovídala novým skutečnostem. Kromě toho bylo za její přečtení přidáno zkušenostní body.

- Jídlu bylo odebráno procentuální obnovení zdraví a vráceno pevné obnovení zdraví. Navíc byla k beraní klobáse přidána trvalá výhoda (relevantní pro zloděje).

- Zbroj Stráží Ravea byla mírně snížena v obraně (z 80 na 70 jednotek). Zbroj z krunýřů crawlerů naopak byla vylepšena.

- Helmy byly mírně sníženy v obraně, ale jejich relevance neklesla.

- Pro starověký plášť bylo přidáno omezení v podobě členství v magickém cechu pro získání bonusu k max. maně.

- Prsteny, které zvyšovaly obranu, byly posíleny v počtu obranných bodů (z +3 na +5 a z +5 na +8).

- Poustevník v Jarkendaru nyní uděluje více zkušeností za odevzdání oblečení, v závislosti na typu oděvu.

- Prsteny a amulety, které přidávají bonusy k ovládání zbraní, byly posíleny.

- Magická hůl „Hůl adepta“ byla přesunuta z prodeje u Goraxe k mágovi ohně Isgarothovi, který se nachází v kapli před klášterem. Je to jediná magická hůl, která je dostupná všem cechům na začátku hry.

- Paladinské meče nyní způsobují dodatečné poškození Zlu, nejen nemrtvým. Zlo zahrnuje nemrtvé, orky, hledající a démony.

- Rudy Bennetových zbraní byly zvýšeny v poškození a první exempláře je nyní možné získat již v první kapitole. Těmto zbraním byl přidán dodatečný bonus proti ještěrům a drakům.

- U piráta Samuela byl odstraněn dialog o koupi grogu a rumu (vzhledem k získávání trvalých bonusů z těchto nápojů).

- Dvojitý kladivový útok Lou dostal jednorázový bonus.

- Recept na guláš z masožravých brouků byl přesunut z krádeže u Snafa do jednoho z barelů. Předměty u Snafa se změnily.

- Do hry byla přidána možnost „Spát do úsvitu“.

- Účinek jedu byl mírně zrychlen.

- U monster s účinkem jedu byl přidán malý progresivní nárůst poškození podle kapitol.

- Staty bručivého zvířete Ghaana byly sníženy (dříve byly srovnatelné s dračím snapperem, ačkoli očividně nebylo toto monstrum určeno pro tak pozdní fázi hry).

- Obchodní bonus od učňovství u Mattea nebo pomoc obchodníkům byl mírně snížen (stále můžete prodávat zboží za vyšší cenu).


Funkce:


- Byly opraveny problémy s překrýváním a mizením textur u některých předmětů (např. svitků některých kouzel, lektvarů atd.).

- Bylo opraveno správné řazení svazků knih v inventáři (dříve se mohl objevit jako první třetí svazek a až po něm druhý).

- Předměty se nyní zobrazují všude pod plným názvem (dříve se například předmět na zemi jmenoval jen „Amulet“, ale v inventáři už „Amulet síly“).

- Opraveno přidělování zkušeností po smrti nepřátel vlivem hoření (dříve, pokud nepřítel zemřel právě kvůli hoření, nebyly uděleny žádné zkušenosti).

- Opraveno přidělování zkušeností po smrti pádem při použití kouzla „Pěst větru“ (dříve nepřítel, který zemřel pádem, nedával hrdinovi žádné zkušenosti).

- Opraven popis v deníku pro výrobu tajné teleportovací runy paladinů (dříve bylo uvedeno, že jsou potřeba Innosovy slzy místo obyčejné svěcené vody, jak uvádí almanach).

- Opraveno mizení kamenných tabulek z inventáře hrdiny při jejich čtení bez potřebné dovednosti.

- Opravena distribuce zbroje postavami (dříve postavy rozdávaly zbroj a samy zůstaly bez ní).

- Opravení zombíci ve zbroji (běžní zombíci mají zvýšený odolnost vůči magii, zatímco tito měli navíc odolnost vůči zbroji, takže byli zcela neprostupní magií 2. a 3. kruhu).

- Opraven bonus k max. maně u nápoje „Kladivo Lou“ (dříve přidával +15 při prvním použití).

- Byly opraveny některé chyby ve světech.

- Opravena možnost získat těžkou milicionářskou zbroj od Engora v Údolí dolů (dříve byla odstraněna kvůli možnosti získat ji v Khorinisu od Pecka).

- Opravena možnost krádeže klíče od skladu na hradě u jednoho z paladinů (dříve krádež nebyla možná, takže hráč musel paladina porazit, aby získal klíč).

- Lance nyní zmizí z Khorinisu poté, co hrdina vstoupí do Jarkendaru (dříve, přestože Lance podle příběhu zemřel, jeho kopie zůstávala naživu v Khorinisu).

- Opraveno chování truhly v Údolí dolů, nacházející se mezi kaplí mágů a hradem (dříve nebyla uzamčena ani na klíč, ani na paklíč).

- Ravenovi bylo přidáno nesmrtelnost až do chvíle, kdy hrdina s ním zahájí dialog. To zabrání hráčům zabít bosse z dálky pomocí silných svitků.





77 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page