top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: New Balance - Cesta Zkoušek (Seznam změn)

(Nový plugin obtížnosti pro veterány)


- Cesta Zkoušek - nová volitelná obtížnost jako samostatný plugin

- Mod je kompatibilní se všemi obtížnostmi / SnC / Hněv Beliara. Můžete dát všechny mody a pluginy najednou a zvýšit obtížnost na maximum

- Mód nemá žádné nastavení nebo možnosti „přizpůsobení“ - vše je pevně dáno

- Obtížnost je určena pouze pro velmi zkušené hráče!

- Pro tento doplněk je vyžadována nová hra!

- Shodné prvky s pluginem Hněv Beliara se s ním ve většině případů nesčítají, ale fungují úplně stejně.


Seznam změn se může ještě rozšířit


Seznam změn:


1. „Zablokovány všechny pluginy, které ovlivňují hraní. Autolooty / locátory / randomizéry/Ninja a další.

Inventář, x3, přeskakování dialogů a další podobné pluginy zůstanou dostupné“

2. Úkoly cechu vrahů jsou rozděleny do kapitol 1 až 3.

3. Úkoly cechu zlodějů jsou odděleny od kapitol 1 až 3.

4. Úkol „Zásoby paladinů“ z cechu obchodníků je dostupný pouze ve 3. kapitole (tj. průchod do Hornického Údolí přes cech obchodníků je uzavřen).

5. Gina je nedostupná

6. Obvyklé dary bohů nejsou k dispozici, místo toho jsou k dispozici nové dialogy (u soch bohů).

7. „Na začátku hry si hráč musí vybrat 3 trvalé debuffy (oslabení), které budou platit po celou hru. Představte si to něco jako negativní perky v Kingdom Come na Hardcore obtížnosti.

(Na výběr je 11 debuffů).“

8. Všechny truhly v lokacích jsou zamčené (pro náhodný počet kombinací).

9.K uložení hry je nyní zapotřebí lektvar „Božský nápoj“.

- Lektvary bude možné nekonečně dlouho kupovat u soch bohů / kupovat od NPC / nacházet u některých bossů.

- Na začátku hry bude k dispozici několik lektvarů zdarma

- Na mapě Khorinisu je jich rozeseto asi 40.

- Mnoho truhel v Khorinisu také obsahuje lektvary, ale truhly jsou zavřené.

- Lektvary jsou u obchodníků o něco dražší než u soch

- Také lektvary budou po určité době bohy trvale rozdávány zdarma.

- Tato novinka nebude dusná, protože ceny lektvarů jsou přiměřené

10. Jointy nemají žádné dočasné efekty (bojový trans a další).

11. „Některá místa jsou otevřena pouze v příběhu (kapitolách), do určité doby se tam nedostanete. (Adanosova poušť: 3. kapitola, Dungeony: 4. kapitola, Skřetí důl: 3. kapitola, Chrám Spáče: 4. kapitola)“.

12. Zamíchání bylin a lektvarů není k dispozici.

13. Silné magické svitky (ohnivé deště a další) byly odstraněny z lokací (pouze z lokací, ne z truhel).

14. „Zboží u Constantina a Gallahada není aktualizováno (pouze podle kapitol). Výjimka: runové kameny, nádoby, čistý alkohol.“

15. Sortiment zboží Ignaze a některých dalších obchodníků byl omezen.

16. Množství lektvaru Černá mlha je omezené

17.V Khorinisu a dalších velkých lokacích bylo sníženo množství měšců/lektvarů/rostlin o 50 %.

- Týká se to samotné lokace, nikoli truhel.

- Byly sníženy pouze běžné rostliny/lektvary, nikoli vzácné.

- Byly sníženy některé svitky.

- Byly sníženy některé stříbrné a zlaté předměty (poháry, talíře atd.).

18.Snížení počtu rudných žil o 50 % (všechny typy)

19. Snížení počtu kamenných desek o 30 % (jsou v lokaci, ne v truhlách).

20. „Počet tabulek pro aktivaci teleportů byl snížen o 50 % (v lokalitách). To znamená, že teleporty nebude možné umístit do všech lokací.“

21. Počet zboží u obchodníků se snížil na polovinu.

22. Množství zdrojů z příšer bylo sníženo (lov)

23. Proměna v mouchu není k dispozici (s odkazem na runu Netbeka).

24. Kostky lze hrát jednou týdně s každým npc.

25. Fregyalova studie základních transformací je k dispozici až od kapitoly 2.

26. Objem peněz z kapesních krádeží se snížil na polovinu.

27. Prodej zbraní za % není k dispozici pro Harada a Bospera.

28. Pečení koláčů je k dispozici od kapitoly 3.

29. „Počet teleportací je omezen na 5 (za den). Počet teleportací lze zvýšit přijetím „daru“ od sochy některého z bohů. Také počet dostupných teleportací se bude zvyšovat spolu s kapitolou samotnou“

30. Všechny získané zkušenosti se snižují o 25 %.

31. Na některých prokletých místech se černá mlha rozptýlí.

32.„Bludička“na této obtížnosti nesbírá: cenné předměty, vzácné byliny/lektvary, kamenné tabulky.

- Rovněž je znatelně zmenšen poloměr ohledání mrtvol/předmětů.

- Sbírání bylinek za rudu je nedostupné.“

33.Lares nevede hrdinu k vykopávkám, do východních lesů, na Onarovu farmu.

34.„Cesty už nejsou bezpečné!

- Každý den se mohou objevit bandité v Khorinisu, Jharkendaru a na některých dalších místech.

- Budou stát na náhodných místech poblíž silnic.

- Jakmile bandity porazíte, můžete jejich hlavy odevzdat městským úřadům.“

35.Žádné bonusy za kování

36.„Během temných hodin dne (mezi 22:00 a 5:00) se v Khorinisu aktivují bandité, kteří u sebe mohou mít cennou kořist (cenná kořist nebude vždy k dispozici).

- V ostatních denních dobách je nenajdete.

- Budou se nacházet na náhodných místech na cestách

- (Funguje do 3. kapitoly)“

37.Na některých místech se objevily další příšery (trochu)

38. Zdraví bossů se zvýšilo o 30 %

39. Někde v Khorinisu se objevili pavouci.

40. K dispozici je také několik skrytých novinek týkajících se lidí.

41. Poloměr agresivity (zaútočení na hrdinu) zvětšen

42. Bandité mají malou šanci použít proti hrdinovi svitky kouzel.

43. Bandité budou moci požádat o pomoc své kamarády.

44. Každý boss ( i zvíře ) způsobí hrdinovi malé čisté poškození ( funguje jako složitá noční můra ).

45. Zvířata a nemrtví způsobují o 15 % větší poškození během temných nočních hodin.

46. Snížení regenerace many (z dovednosti) na dvojnásobek.

47. Pohyby odrazu, bloku a natažení nyní spotřebovávají výdrž (samotná výdrž je odstraněna, animace nejsou blokovány).

48. Na pohyby odskoku, bloku a úkroku nyní existuje spotřeba výdrže (spotřebovává se samotná výdrž, animace nejsou blokovány).

49.„Příšery si pamatují aggro radius (rádius, ve kterém útočí na hrdinu), pokaždé, když příšera „“zařve„“, se tento rádius zvětší.

- Pokud příšera hráče často viděla, zaútočí bez varování“


Změny podle třídy/buildu:


50. Jednoruční zbraně jsou oslabeny o 20 % poškození, meče a meče na obratnost o 35 %.

51. Šance na zablokování štítem snížena 2krát

52. Dodatečné poškození magických mečů a holí bylo sníženo o 40 %.

53. Druid je oslaben o 35 %.

54. Build s jedy je oslaben o 40 % při poškození jedem.

55. Poškození duálních zbraní je oslabeno o 35 %.

56. Všechny periodické efekty (hoření, prokletí...) způsobené hráčem jsou oslabeny o 35 %.

57. Zvědovy prášky jsou oslabeny o 35 % poškození.

58. Dovednost Zmizení není pro zvěda dostupná.

59. „Umělé posilovače zbraní, které byly přidány do NB, v tomto režimu nefungují. (vylepšení zbraní o ~15%) (mluvíme o pro hráče neviditelných vylepšeních v kódu)“

60. Poškození bojových totemů bylo sníženo o 50 %.

61. Šamanovo poškození Větrem (passivka při boji se zbraněmi) je oslabeno o 35 %.

62. Některé schopnosti temného rytíře jsou slabší (runy).

63. Poškození lovce démonů je snížené o 20 % v boji na dálku

64. Poškození lukem a kuší sníženo o 30 %.

65. Obouruční zbraně jsou oslabeny o 20 %.

66. Poškození vyvolaných bytostí bylo sníženo o 60 % (platí i pro ovládané bytosti).

67. Oslabení některých dovedností prokletých.


Pro režim ASnC:


68. Za bossy nejsou udělovány bonusy ve formě předmětů a extraktů.

69. „Koeficient nastavení ASnC nesmí být u této obtížnosti vyšší než 30 %. (Tj. ať je nastavení jakékoliv, nebude se počítat nad 30 %).“

70. Za krádež není žádný bonus za obratnost.


Datum vydání : Říjen+



49 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

ความคิดเห็น


bottom of page