Opraven bug s odrážením poškození "odnikud".
Optimalizován kód generátoru předmětů.
Flags zakazující určité možnosti na předmětech by nyní měly fungovat.
Duplikáty by již neměly násobit své statistiky. To ovlivňuje pouze nově duplikované NPC. Díky DanilaDNL za pomoc.
Náprsníky by nyní měly být zahrnuty do výběru náhodného lootu.
Opraveny tabulky lootu. Z tabulek bylo odstraněno questové víno „slzy štěstí“.
Protivníci nyní dostávají do lootu brnění, konkrétně všechny prvky kromě základního brnění.
Martin nyní pravidelně dostává do prodeje zásoby magických zbraní.
Bosper nyní vykupuje šípy a další zboží pro „lukostřelce“.
Jora vykupuje různé kartáče, pánve a další domácí harampádí.
Harad vykupuje přebytečnou rudu, ocelové polotovary a další přísady pro kování.
Coragon kromě masa vykupuje i další potraviny a různé druhy alkoholu.
Opraven kontrolér jídla – přidáno obnovení některých opomenutých bonusů.
Cheaty menu je nyní dostupné bez ohledu na to, zda je zapnut debug režim. Pro jeho aktivaci stačí povolit jediný příznak v nastaveních.
Menu vylepšení „dotek zkaženosti“ nyní vrací hráče zpět do sekce, odkud byl bonus zvyšován, místo do hlavního menu.
Opravena vizuální chyba zobrazování vlastnosti „StExt_PcStats_Index_SumGolemProtPower“.
Opravena chyba zobrazení statistik poškození vůči konkrétním nepřátelům. Namísto plochého poškození se zobrazoval bonus k % poškození.
Drobná vylepšení skin-kontroléru. U ženského modelu byly opomenuty některé robyy nekromantů.
Bonus ke rychlosti kostlivců-lučistníků z nekromantské moci byl snížen na polovinu.
Aura „Hadí obratnost“ nyní dává 0,25 % šanci na úhyb za každých 10 bodů moci aury, místo 0,1 %. Text byl upraven.
Aura „Rychlost geparda“ nyní poskytuje poloviční bonus k rychlosti akcí.
Perk na rychlost u zkaženého rangera byl upraven a nyní poskytuje +1 % rychlosti za každé 2 úrovně zkaženosti, maximální bonus je 50 %.
Perk na rychlost ze školy Elektromancie byl snížen a nyní poskytuje konstantní bonus 5 % rychlosti místo 10 %.
Aury by nyní měly při sesílání projektilů zvyšovat své magické školy.
Stat pro periodický neviditelný efekt změnil mechaniku – místo 3 sekund nyní přidává 12 sekund neviditelnosti, ale má cooldown 15 sekund.
Opraven bug s konečným modifikátorem vlastností summonů. Místo nastavení konkrétní hodnoty pouze přidával statistiky, což efektivně zdvojovalo jejich poškození po získání všech bonusů.
Opraven bug s výpočtem bonusu poškození podle typů summonů. Ve výpočtech byly použity ukazatele brnění místo poškození.
Drobná vylepšení ve výpočtu statistik summonů.
Při aplikaci zkaženosti se nyní zohledňuje veškerá dříve nashromážděná zkušenost.
Přidán stručný náhled tipů na tlačítka modu.
Upraveny koeficienty ve vzorcích štěstí pro NPC tak, aby usnadnily získání „moci lootu“ (o 20–25 %).
Přidány konfigurace pro detailnější nastavení „nasycených“ NPC.
Přidána možnost deaktivace štěstí během krádeží.
Do sestavy byly přidány volitelné konfigurace pro generátor předmětů od @DanilaDNL.
Na google disku ke stažení (zatím v angličtině) - https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ubV0sc8BTK23ZRVvONHmxNpG_Y31N06K
Comments