Popis od autora:
Představuji vám experimentální skripty k poslední aktualizaci NB. (Skripty od Haarta - spoluautor New Balance)
- Samotný nápad spočívá ve změně mechaniky kritických úderů na mechaniku stálého poškození. Místo šance na plné poškození nyní dovednost v ovládání zbraně ovlivňuje poškození, které způsobíme nepříteli (viz changelog pro výpočetní vzorec). Druhý aspekt: zvyšování dovednosti ovládání neovlivňuje získání bojových animací pro boj zblízka. Ty se musí trénovat samostatně, za VB. Tento nápad tu byl již delší dobu, a tak jsem měl chuť ho realizovat. Realizoval jsem ho. Nicméně pouze to vytvořit a zahrát si nestačilo. Proto jsem přidal ještě několik věcí, které mi přišly zajímavé a mohly by udělat jedno hraní o něco zajímavějším, nebo mi přišly prostě správné.
- Obvykle své experimenty nezveřejňuji, ale tentokrát jsem měl chuť to udělat, takže přeji příjemnou hru.
Důrazně se doporučuje spustit novou hru při přidání těchto skriptů.
Seznam změn:
1. Při zabití v proměně hráč získá 3 body síly a 3 body obratnosti za každé zabití, a to až do konce aktuální proměny.
2. Krvácení nyní způsobuje třikrát menší poškození než dříve, avšak šance způsobit krvácející ránu se zvýšila.
3. Mechanika krvácení nyní funguje jako „multi-dot“, tedy každé následné krvácení během aktivního krvácení zvyšuje intenzitu současného krvácení a přidává několik tiků/hitů.
4. Z hry byla odstraněna mechanika „kritických úderů“ v boji zblízka, místo toho hráč původně způsobuje 50 % poškození kritického úderu. Každé 2 % dovednosti v používání zbraně zvyšují poškození o 1 %.
5. Ovládání zbraní na blízko se nyní učí u učitelů po úrovních, nikoli po jednotlivých procentech. Celkem je možné se u učitelů naučit 4 úrovně ovládání (80 %).
6. Osvojení dovednosti v používání zbraní automaticky neposkytuje hráči animace pro tento typ zbraně, místo toho musí hráč samostatně vyhledat a naučit se potřebné animace u učitelů.
7. Ze hry byl odstraněn minimální poškození hrdiny i protivníků.
8. „V alchymii se již neučí konkrétní lektvary, ale spíše úroveň alchymie, která umožňuje přístup k určitým lektvarům:
- Alchymie ur1 - Léčivá esence, Mana esence, Lektvar rychlosti, Lektvar vytrvalosti.
- Alchymie ur2 - léčivý extrakt, léčivý elixír, extrakt many, elixír many, elixír dvojnásobné rychlosti, elixír výdrže.
- Alchymie ur3 - Elixír síly, Elixír obratnosti, Elixír many, Elixír života.“
9. „Přepracována realizace volby "Síla nepřátel". Místo násobení statistik se nyní u NPC přímo násobí poškození podle vybraného procenta.
- Výchozí nastavení je nyní takové, že násobení probíhá PO odečtení obrany oběti.
To znamená, že obrana bude fungovat jak při gótických 100 % poškození, tak při noční můře 200 %. Nicméně při noční můře bude hráč dostávat přesně dvakrát větší poškození.
- Poškození magií se počítá trochu jinak než fyzické, ale obecně (při 150 % a více) bude hráč dostávat VÍCE poškození než před touto úpravou, přibližně o 10 %.
- V nastavení je možné zapnout násobení poškození PŘED odečtením obrany oběti (zhruba tak, jak to fungovalo dříve, ale bez navyšování statistik, pouze s násobením poškození).
10. Rozšířena možnost měnit nastavení "Síla nepřátel" od 50 % do 400 %, s výjimkou noční můry, kde je pevně nastavena na 200 %.
- Rozšířena možnost měnit nastavení "Zdraví nepřátel" od 25 % do 400 %, s výjimkou noční můry, kde je pevně nastavena na 150 %. U bossů je zdraví vždy 100 % a nelze jej měnit v nastavení.
- Rozšířena možnost měnit nastavení "Obrana nepřátel" od 50 % do 200 %, s výjimkou noční můry, kde je pevně nastavena na 150 %.
- Rozšířena možnost měnit nastavení "Zkušenosti za nepřátele" od 50 % do 200 %, s výjimkou noční můry, kde je pevně nastavena na 100 %.
11. „Byly odstraněny limity poškození kouzly. Aby se však zabránilo tomu, že se hráči vyčerpají na kouzlech s nízkým kruhem, je škálování z inteligence run s nízkým kruhem nižší než standardně. (Nefunguje s pluginem Cesta zkoušek).
- Čím vyšší kruh magické runy, tím větší škálování z inteligence“
12. „Odstraněny povinné požadavky na kapitolu pro učení dalšího magického kruhu. Nyní se lze magický kruh naučit získáním požadovaného množství magie (2-200, 3-400, 4-600, 5-900, 6-1200) v libovolné kapitole.
NEBO přechodem do další kapitoly (kapitola == magický kruh) (Nefunguje s doplňkem Cesta zkoušek).“
13. Přidána možnost čerpat inteligenci za VB. Čerpat ji lze z libovolného učitele many. 1 к 1.
14. „Přidána možnost změnit nastavení obtížnosti z nabídky „“Nastavení->Nastavení obtížnosti„“. (Hp nepřátel, síla, obrana, %zkušenosti, VB na úroveň, hp na úroveň). (Nefunguje s pluginem Cesta Zkoušek)
- Tato nastavení fungují pouze na obtížnost Gothic, na obtížnost Noční mlůra se nastavení nemění.
- V této nabídce lze také přepnout obtížnost z noční můry sen na Gothic. Přepínání v opačném směru však nefunguje.“
15. Počáteční statistiky hrdiny na noční můře jsou mírně změněny. Hp 100, statistiky na 5, ovládání 1. Podle mého názoru malé hp hrdiny na začátku hry neztěžuje hru, jen oddaluje okamžik, kdy hráč začne bojovat
16. „Bandité se naučili používat svitky kouzel, a proto si někteří (náhodní) bandité pořídili několik svitků. Včetně nejsilnějších svitků(malá šance), buďte opatrní.
- Bandité nejsou příliš zkušení, takže mohou v davu svých druhů dobře používat svitky aoe.
- Lze vypnout v nastavení. (Nefunguje s doplňkem Cesta zkoušek)“
17. Pěsti jsou nyní škálovány od síly nikoliv 1 na 1, ale podle vzorce: síla * (1 + (síla) * 0,0025). Horní hranice: násobitel 3, při síle 800. Pro NPCtento vzorec také funguje. (Nefunguje se pluginem Cesta zkoušek).
18. Když hráč zaútočí na npc nebo nestvůru (kromě bossů), může se npc rozzuřit, což je doprovázeno vizuálním a zvukovým efektem. Vztek má několik efektů, které nemusí nutně posílit npc.
19. „Všechny npc osoby dostanou na začátku hry náhodnou zbraň, která odpovídá jejich vlastnostem. Lze vypnout v nastavení, ve výchozím nastavení je zapnuto. (Nefunguje se pluginem Cesta zkoušek).
- Vytvořeno pro zpestření, ale celkově vám může pomoci získat silnou zbraň velmi brzy. Používejte dle vlastního uvážení.“
Ke stažení na disku New Balance ve složce mody pro NB (přeložil jsem to do češtiny) - https://drive.google.com/drive/u/0/folders/15NLgSthfsM7wuNxAYTqa3HwKHodTRiqD
F0rtunova poznámka
Čtěte pořádně co si do New Balance přidáváte, na google disku je spousta dodatků od různých autorů a né vše je nutně vylepšení hry k lepšímu, občas se objeví lidi, kteří se diví něčemu v New Balance, co si tam sami přidali některým dodatkem . Některé dodatky jsou spíše experimentální, na zkoušku a tak dále. Rozhodně to není postaveno tak, aby si člověk vše z googlu disku stáhl a do New Balance hodil najednou, to fakt nedoporučuju :D
Comentarios