top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: Renovace - Aktualizace 0.51, 0.52, 0.52_SE

(Jako vždy přeloženo přes Chat GPT)


- Opraveno selhání Úderu víry (způsoboval poškození i cílům s imunitou vůči magii).

- Ledovým tvorům byla odstraněna imunita vůči sečnému poškození.

- Rozšířen popis řady předmětů (svitky/runy přivolání, zbraně, znečištěné bobule atd.).

- Opraveny zaznamenané chyby v textech/oznámeních.

- Přidána kořist pro začáteční zombi, přidáno několik nových poddruhů zombií.

- Oslabena blesk Havrana (sníženo její poškození a nabíjet/spouštět se bude pouze tehdy, když Havran utrží poškození).

- Další malé oslabení pro třetí verzi kladiv/křesadel domobrany – snížena hranice pro aktivaci očarování Osud (ze 125 na 100 u křesadel a ze 150 na 125 u kladiv); první a druhé verze kladiv/křesadel zůstaly beze změn.

- Zjednodušena logika a vizuální efekty Nazgûlů v Ir-Doratu (pro minimalizaci pádů hry).

- Menší úpravy v bojové logice některých nepřátel-lidí.

- Upravená hlasitost některých zvuků (zvuk příboje, zvuk větru, šustění trávy atd.).

- Opraven bug s dvojitým spuštěním amuletu Dračí hvězda (při použití spolu s Úderem víry).

-U několika draků změněn vizuál dálkového útoku (na přesnější a s méně chybnými kolizemi).

- Opraveno několik drobných chyb v různých funkcích.

- Přidán nový systém spánku (ve zkratce, spát lze nyní pouze v rozmezí od 20:00 do 05:50), dodatečně zvýšen počet svitků v Truhle snů, které se objevují po spánku, plus změněno několik možností/předmětů souvisejících se spánkem.

- U čarodějnic opraven bug ve schopnosti Přebírání kontroly (který jim umožňoval převzít cizí přivolané stvoření a poslat ho proti hlavnímu hrdinovi).

- Malá úprava v dialogu s pirátem Billem (bude možné se naučit akrobacii a krádeži, i když s ním nebudete mluvit před návratem Grega).

- Vstup do Gildy zlodějů také sníží šanci, že probudíte majitele truhly při zlomení paklíče během jejího otevírání.

- Opraveno počítadlo přivolání Tuhliků (počítadlo se neresetovalo, pokud nebyly vyčerpány všechny denní pokusy). Počet přivolaných Tuhliků za daný den bude viditelný v textovém oznámení.

- Pár nových textur.

- Drobné úpravy vyvážení:

mírně oslabeni runoví vargové a kostlivci, upraven bojový časovač pro všechna přivolání,

několik změn v mapě monster, upraveny parametry několika monster,

doplněn popis u několika předmětů, zvýšena cena některých předmětů (akvamaríny a něco dalšího),

manu během spánku bude moci obnovovat i třída Mága, nejen cech Ohnivých mágů,

opraveno několik drobných chyb (jako zaseknutí NPC v režimu dálkového boje po načtení hry, přivolané bytosti nebudou agresivní vůči hlavnímu hrdinovi po náhodném seslání kouzla na ně pomocí run z Beliarova drápu atd.),

prodloužena délka některých efektů (spánek, zrychlení),

cennější kořist v Rybičkách štěstí,

trochu nové kořisti v mrakorisích (pokud je nezabijete kouzlem vysušení)

atd.

- Ze soubojů Černokněžníků odstraněny úskoky (aby se nezasekávali v nekonečném běhu do strany).

- V Údolí dolů bude možné najít několik kuší a luků - běžných, ale dost silných pro 2. kapitolu.

- Nové předměty pro učedníky Bospera a Harada (na prodej u mistrů ve 2. a 3. kapitole).

- Opraveny další drobné chyby (například mizící teleportovací svitky z prodeje).

- Lehce přepracovány kouzelné luky a kuše (změněn způsob fungování efektů, nahrazeny některé zvuky, upravena oznámení, zvýšena cena speciálních luků/kuší atd.).

- Menší změny/novinky:

opraveno několik zaznamenaných chyb,

přidán bonus za zabití Krvavého démona,

mírně oslabeny Zesílené zbroje bandity a Zesílené oděvy bandity,

nahrazen 1 mrakoris-zombie (s poražením) na Irdoratu,

mírně upravena logika výběru cílů u přivolaných bytostí,

prodloužena délka některých dočasných buffů,

zombie-mágům přidán dálkový útok,

přidáno několik počátečních zbraní vyžadujících manu,

změněna jména některých monster,

kouzlo v Runovém žezlu bude fungovat pouze na nepřátele s více než 150 zdravími,

pro vaření Bojového lektvaru je nyní potřeba více masa a stonků,

orkští šamani, démoni a ledoví/lávoví golemové budou častěji sesílat své kouzla,

v závislosti na dovednosti těžby zlata bude možné častěji kopat krumpáčem do zlatých žil (až 4 údery za sekundu),

lektvary zrychlení pro společníky budou trvat 5 minut místo 3,

nové textury pro pár svitků, plus svitky různých magických škol nyní mají různé barvy,

mnoho vyvážených úprav

atd.

- Deset nových brnění/oděvů - mnoho NPC je převlečeno do více zimního oblečení, plus nové modely pár brnění pro hlavního hrdinu.

- Přidán nový protivník - Kostěný poutník. Je to obdoba čarodějnice se svým vlastním souborem dovedností, ale pro boj na blízko Konstantino bude od svého učně přijímat zbraně Kostěných poutníků.

- Nový protivník - Chameleon. Obývá Jarkendar, špatně viditelný a velmi jedovatý, číhá na oběť v křoví.

- Malé opravy a novinky ve všech lokacích (nové velikonoční vajíčka a objekty, další body pro monstra, nová místa - například nový mini-hřbitov v Khorinisu, aktualizace kořisti v několika truhlách, opravené chyby ve světech - jako plovoucí keře/stromy, průchodné objekty, díry ve zdech atd.).

- Omračující efekty budou působit dvakrát méně často na všechny nepřátele s max. HP 2000 nebo více - to se týká efektů zabudovaných ve zbraních (šok, zmrazení, omráčení).

- Tucet nových modelů pro kuše, 1 nová kuše s doplňkovým efektem.

- Pro Lovce draků-lučištníky přidán nový trvalý lektvar - Elixír hromu. Umožňuje omračovat nepřátele šípy nebo šipkami, také obnovuje hrdinovi trochu many při spuštění omráčení. Lze získat od Pyrokara - výměnou za Rudy krev, pokud má hráč dovednost lukostřelby nebo kuš střelby alespoň na úrovni 70.

- Ještě několik změn, převážně vyvážení:

šípy a šipky zdražily, zdražil i dovednost jejich výroby,

špičkové luky a kuše jsou nyní rozděleny podle kapitol, včetně 4. kapitoly,

zdražila se dovednost 'Úder víry',

regenerační lektvary (HP a MP) lze nyní vařit po 10 kusech místo 5,

několik úprav v úkolech, názvech a popisech textů,

ze světa bylo odstraněno přibližně 10 tabulek a knih,

některé předměty a monstra v lokacích byly nahrazeny,

u Tandora jsou za žetony na prodej i Rudy tinktura (regenerace many),

drobné změny v panelu statistik,

ještě několik změn v alchymických receptech,

mírně snížen výdělek u Konstantina,

vylepšen mechanismus spuštění omráčení,

přivolání bytostí pomocí run je dražší na manu (pro kostlivce, strážce, golemy, zombie a démony),

o 50 % zvýšen bonus z titulu za úkol s Požíračem duší (příběh z Města ztracených duší),

přidán nový monstrum - Krystalický ještěr (místo Ohnivých ještěrů v zimním Khorinisu),

nový model, upravené parametry a nové jméno pro Beliarova ještěra,

některé špičkové monstra mají pokročilou bojovou logiku,

sníženy bonusy k ovládání u několika zbraní,

zvýšen bonus ze setu Léčitelů,

zdražilo se učení receptu lektvaru zrychlení

a mnoho dalšího.

- Změněn Bojový lektvar - nyní má jiné jméno a funguje na základě počtu poražených nepřátel, ne na čas. Také již nedává dočasnou odolnost proti ohni a magii. Lze použít několik těchto lektvarů za sebou a jejich náboje se budou sčítat. Počet zbývajících nábojů lze zobrazit pomocí tlačítka Skryté buffy.

- Všechny nové fonty módu byly přesunuty do samostatných konstant ve skriptech - možná to někomu pomůže s překladem módu do jiných jazyků.

- "Opravil" Uruk-hai a orkší šamany. Ukázalo se, že jim chyběl jeden ze tří druhů vnímání - čich (čich v podstatě umožňuje monstrům detekovat nepřítele v určitém okruhu, aniž by ho viděli nebo slyšeli, pokud v cestě není překážka).

- Změněn "Úder víry" - nyní spotřebuje minimálně 150 a maximálně 500 many a za každou jednotku many způsobí 2 jednotky magického poškození (snižuje se obranou monstra proti magii). Odstraněno omezení pro používání lektvarů trojité many - nyní je lze pít a používat "Úder víry" několikrát za sebou.

- Také "Úder víry" nyní nezabije mírumilovné NPC.

- Posílena Zbraň temnoty - zvýšeno fyzické poškození, přepracována dovednost Slabost (nyní je to Mráz - zmrazuje cíl a zpomaluje všechny nepřátele v okolí), a zvýšena mana potřebná k aktivaci dovednosti - z 25 na 50.

- Lehce upraven skript pro NPC-zločince - nyní v celách sedí bez zbraní, a někteří dokonce nazí.

- Opraven také skript výpočtu pokuty pro případy, kdy nezůstali žádní svědci zločinu.

- Několik drobných změn:

všichni orkští šamani na Ir-Doratu byli nahrazeni silnějšími šamany hordy (jiný model, silnější statistiky, zlovolnější bojový styl);

změněno několik vizuálních a zvukových efektů;

při smrti Nazgûlů se nyní téměř resetuje časovač života přivolaných bytostí;

Aligátoru Jackovi přidáno učení výrobě šípů a šipek (pro případ, že by Bosper nebo Kaleb nějakým způsobem zemřeli);

oprava drobných chyb

a něco dalšího.







19 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page