(info z 21.8.2024 zdroj worldofgothic.de)
Během livestreamu remaku hry Gothic na GameStar spolu s producentem Reinhardem Pollicem a skladatelem Kaiem Rosenkranzem byly také odhaleny některé informace o hře. Zde je - neúplný - seznam:
- Pro nové namluvení (dabing) postav budou použiti staří dabéři, ale ještě nebyli všichni ověřeni, zda jsou k dispozici.
- Staré dialogy z původní hry již nefungují, protože často existují nové, dodatečné možnosti dialogů, což by vedlo ke smíšení tónů.
- Ikonický křik scavengera nezní vždy, ale je přítomen jen občas a zapadá do celkového obrazu. To platí i pro všechny zvukové efekty a komentáře NPC: vše, co je známé z originálu, je zasazeno do nových zvukových efektů.
- Lokace byly logicky rozšířeny: např. výměnné místo má nyní místo na spaní pro stráže, protože je logické, že zde také přenocují a nevracejí se každý večer do Starého tábora, koneckonců je výměnné místo také opevněno branou.
- Hořící pochodně lze zapíchnout do země, abychom měli volné ruce.
- Známé opékání masa bylo rozšířeno na plnohodnotnou dovednost vaření s recepty.
- Modifikace nebudou možné u všeho, ale změny v mechanikách budou možné.
- O zveřejnění Nyrasovy demoverze jako veřejné demo zatím nebylo rozhodnuto.
- Soundtrack byl rozšířen, avšak nejsou v něm žádné syntetické prvky, ale více autentické. Nyní je dynamičtější než originál, podle Kaie "živější s více vzestupy a pády".
- Co se týče In Extremo? Pódium je sice přítomné, ale jestli na něm někdo vystoupí a pokud ano, kdo to bude, zatím nebylo prozrazeno.
- V boji budete jen omráčeni a ne hned zabiti, to pravděpodobně platí i pro vlastní útoky na NPC. Finální smrtící úder je tedy opět přítomen.
- Ukládání bude (na rozdíl od dema) možné kdykoliv.
- Denní rutiny NPC byly rozšířeny. I zvířata mají denní rutiny. Základní myšlenkou je vytvořit iluzi fungujícího světa.
תגובות