top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Spacer.NET Aktualizace 3.12, 3.13 a 3.14 + přidání sekce moddingu na web

Na web přidáno tlačítko, kde lze najít world editor Spacer NET pro Gothic 1 a 2 a balíček nástrojů pro modování Gothicu - https://www.myrtana.net/nástroje-pro-modování


Spacer. NET Aktualizace:


Verze 1.12


- Zpráva o chybách umístění nyní může být uložena do textového souboru.

- Opravena chyba, když se při otevření editoru částic nevybrala aktuální účinek.

- Úvodní obrazovka SpacerNET se zmenšila na menší velikost.

- Jména vobů ve formátu SPELLFX_ již nejsou uváděna v zprávě jako chyby.


Verze 1.13


- Pro nápovědu byly přidány 3D modely (nové i chybějící).

Díky D36 a LevLion

- Drobné opravy oken pro hlášení chyb

- Kolečko myši nyní funguje pro Gothic 1 (pro rychlý pohyb kamery)

- U vobů MobInter se nyní zobrazují sloty, ve kterých s nimi může hrdina interagovat. To je užitečné, abyste věděli, kde se vob nachází v místě interakce, jako je rudná žíla nebo truhla. Tuto možnost lze vypnout nastavením bShowMobInterSlots = 0 v souboru spacer_net.ini.


Verze 1.14


- Přidána nová klávesová zkratka: SHIFT+Z (lze nastavit), která umožňuje umístit kmitání do středu nadřazeného kmitání. Pohodlné, pokud potřebujete umístit vložený vob do středu.“

- Opravy drobných chyb

- Přidána podpora pro načítání ZENu, pokud je soubor symbolickým odkazem

- Při změně triggerTarget se nyní aktualizuje okno Triggerů a aktualizuje se také vizuální čára zobrazující trigger

- Čáry triggerů k cíli a zdroji se nyní vykreslují přes stěny

- V okně hledání chyb bylo přidáno nové upozornění, pokud se jméno vobu shoduje s jeho vizuálem




8 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page