Plugin pro poškození způsobené plošným seknutím pro jednoruční a obouruční zbraně. Poškození nepřátel je vyjádřeno v procentech skutečného poškození hlavního nepřítele. Procento závisí na úrovni znalosti zbraně. Ne však méně než splashMinDamagePercent a ne více než splashMaxDamagePercent. Počet poškození, které způsobíte nepřátelům, se volí v závislosti na vaší úrovni pokročilosti (začátečník, expert, mistr).
Plugin k nalezení klasicky zde - https://www.myrtana.net/union-pluginy
[HEDIN_UNION_SPLASH].
splashMinDamagePercent=0.200000003 // 20%, Minimální procento, nesmí být menší než 0.
splashMaxDamagePercent=0.899999976 // 90%, Maximální procento, nesmí být větší než 100.
splashDamageRandomPercent=0.200000003 // 20%, Náhodná část +/- pro aktuální vypočtené procento.
numberSplashEnemiesLow=2 // Počet nepřátel pro nováčka.
numberSplashDistanceLow=200 // Dosah nepřátel pro nováčka.
numberSplashEnemiesMiddle=4 // Počet nepřátel pro zkušeného.
numberSplashDistanceMiddle=300 // Rozsah nepřátel pro zkušené.
numberSplashEnemiesHigh=6 // Počet nepřátel pro mistra
numberSplashDistanceHigh=400 // Dosah nepřátel pro mistra
Logika pluginu byla zatím testována v několika modech, v jiných modech by neměly být žádné problémy, ale pokud se v nějakém modu něco objeví, napište mi prosím.
Aktuálně testované mody
- Odyssey
- Renovation
- Dark Saga
P.S.2 Pokud dáte do Odyssey, vypne se volba bNeedSplashDamageDex pluginu OdySwordAgilityFix.vdf. Můžete tedy bezpečně používat tento plugin a plugin OdySwordAgilityFix.vdf současně.
Comentarios