top of page
myrthananet_edited.jpg

Gothic 2 - Renovace

 
Verze: 0.5 - Nejnovější - Typ modifikace: Vylepšení originálu

Lokalizace modu:

 

Informace o modu

 

Máme tady úplně čerstvý ruský mod, který vyšel poprvé v květnu tohoto roku. Jak již název napovídá jedná se o Renovaci původního Gothicu. Historii aktualizací najdete na discordu, na webu v sekci novinek seobjeví až další aktualizace od postu tohodle modu zde.

Charakteristika

 

Stručně o tom, co mohou hráči v modifikaci očekávat

  • Znatelně ztížená hratelnost a obrovské změny v obvyklých vzorcích a způsobech průchodu původní hrou Gothic 2 - Noc Havrana

  • Různé změny/doplňky/novinky v texturách a modelech, mnoho změn a úprav ve světech, aktualizovaná mapa nestvůr, změněná a pořádně rozšířená mapa předmětů;

  • Nové předměty a nestvůry, upravený systém zobrazení, rozšířený panel možností hlavního hrdiny, nové animace, zvuky a vizuální efekty;

  • Trochu humoru - dospělého, svérázného a někdy i vtipného;

  • Rozšířená funkčnost cechů a individuální vlastnosti pro každý z nich, včetně vlastních bonusů a osobního typu výdělku (například: zásoba many ohnivých mágů ovlivňuje poškození mnoha kouzel, kapsářství se provádí na úkor many, nikoli obratnosti, z Innosových oltářů si můžete vzít denní porci darů, k dispozici jsou unikátní hole a tak dále);

  • Přepracovaná a rozšířená kouzla s různými novými předměty a speciálními efekty pro mágy;

  • Řada unikátních dovedností, které se lze naučit pouze v určitých gildách (Krvežíznivost, Nájezdník, Úder víry, Nekromancie a mnoho dalších), a nové veřejně dostupné dovednosti, jako je Vydírání, Střelecká aura, Zákeřný úder atd;

  • Rozšířená funkčnost mistrů (poskytování některých bonusů, předmětů a dalšího zboží svému učedníkovi, rozšířená nabídka předmětů kupovaných od učedníka a nové ceny za ně);

  • Téměř od základu vybalancované a změněné všechny sféry: levelování, parametry a ochrana, výcvik a učitelé, obsah inventáře, vybalancované a doplněné zbraně, změněné požadavky na předměty a výcvik, nové příjmy a výdaje, stejně jako události, úkoly, dialogy, staré dovednosti (jako kapsářství a páčení zámků)... a tak dále

  • Mnoho unikátních předmětů s mimořádně užitečnými účinky (včetně kouzelných a smluvních předmětů), nové zbraně a zbroje, nové lektvary, byliny, jídlo a trofeje s různými způsoby použití, sady předmětů s bonusovými účinky a tak dále;

  • Zcela přepracovaný soubor předmětů u každého obchodníka - každý obchodník se specializuje na něco specifického;

  • Jedinečné potvory v každé lokaci se zvyšující se obtížností, které by vás neměly nudit ani na konci hry;

  • Obrovské množství zcela nových nepřátel a velké změny u těch starých (chování a reakce, obrana a parametry, vzhled a typ poškození, obsah inventáře, speciální útoky/dovednosti, osobní vlastnosti, denní režim a tak dále);

  • Upravená logika boje nejběžnějších nepřátel (používají zrychlovací lektvary, kotouly, strafují magickými zbraněmi a zbraněmi na dálku, mají vlastní kombinace úderů a individuální vlastnosti v boji, přepínají mezi dostupnými zbraněmi/magií a tak dále, ve stejném duchu);

  • Různé schopnosti a dovednosti řady nepřátel (otrava, regenerace, vysávání života, omráčení, šok, prokletí, zkažení, převrácení, různé posmrtné efekty a podobně);

  • Více než tucet minibossů s různými odměnami/bonusy za jejich poražení;

  • Volba třídy na začátku hry (lovec, válečník, mág), která postavu prakticky neomezuje, ale naopak jí přidává jedinečné výhody/možnosti v průběhu hry;

  • Možnost projít hrou s libovolným buildem (lučištník, kušník, bojovník s obouručními nebo jednoručními zbraněmi, vyvolávač, bojový mág atd.) a dostupnost zbraní/brnění/magie pro každou třídu/build;

  • Systém titulů a profesních hodností, velmi seriózní zkušenosti za crafting, několik skrytých úspěchů, velké změny v mechanice craftingu a rozhraní;

  • Přepracované nákupní dialogy, nabídky craftingu a záznamy v deníku pro pohodlí hráče;

  • Aktualizovaná a nová povolání (např. koželuh), velké změny starých povolání a mnoho nových craftingových receptů, nové sekce alchymie a kovářství, nový systém vylepšování zbroje;

  • Mnoho nových typů výdělků v podobě změn pro určité skupiny zboží - lze použít téměř jakékoli harampádí a v deníku o něm budou vždy informace;

  • Zbraně a předměty s různými vlastnostmi (zmrazení, omráčení, šok, snížení obrany, různé typy extra poškození, zrychlení, regenerace, zpomalení a podobně);

  • Řada dočasných efektů různých lektvarů, předmětů nebo jídla - například Neviditelnost, Zpomalení, Regenerace, Nezranitelnost, Zaručené kapsářství; a mnoho dočasných zvýšení - pro Sílu, Zdraví, Obranu, Odolnost, Získané zkušenosti, Udělená poškození a tak dále a tak dále;

  • Řady postupně vylepšovaných nebo postupně naučených zbraní se speciálními efekty a s nimi spojenými dovednostmi, crafting různých šípů a šipek, změněný obsah truhel, obrovské množství passhacků v každé lokaci a od drobných chyb vyčištěné světy, započítávání síly do poškození luků a hromada dalších věcí, které už se těžko pamatují;

  • Novou příběhovou linii s vlastní lokací, postavami a úkoly, předměty a odměnami, plus řadu nástinů několika dalších příběhových linií pro budoucí aktualizace;

  • Nové úkoly a dialogy, oprava starých a objevených chyb plus mnoho, mnoho dalšího.

  • Aury pro různé třídy a sestavy (Aura odstřelovače, Aura vampyrismu, Aura očisty, Aura paladina, Aura zdroje a další), které zvyšují poškození, snižují obranu nepřítele, obnovují manu nebo zdraví, vyčerpávají životy nepřítele, zvyšují účinnost boje proti určitým tvorům a další;

 

Stažení lokalizací

 
Ručně upravený google překlad
By F0rtuno

Instalace modu

 

Instalace krok za krokem:

1. Nainstalujte čistou verzi hry " Gothic 2 - Night of the Raven"

2. Poté nainstalujte Union:

nejdříve patch

Union_Primary_Universal.exe

 

pak Union

Union 1.0m.exe

 

Po instalaci Union spusťte původní hru do hlavního menu a ukončete hru.


 

3. Stáhněte a nainstalujte mod (aktuální verze je beta3)

RenovationSetup.exe

Pokud jste hráli předchozí verzi modu, nejprve odstraňte starou verzi pomocí odinstalátoru

a ručně odstraňte složku pro ukládání (saves_renovation) .

Po instalaci nejnovější verze modu spusťte novou hru.

Nainstalovaný mod musíte spustit přes GothicStarter.exe

 

4. Stáhni a přesuň do hry soubory češtiny - Gothic 2 Renovace CZ 21.9.2023.rar, či jiné aktuálnější datum.

5.Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/kirides/GD3D11/releases

6. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

Kvůli změněným světům, animacím, modelům a scénářům,

Mod bude částečně nebo zcela NEKOMPATIBILNÍ:

 

- s patchi a opravami, které provádějí změny ve světech nebo skriptech - až po deaktivaci řady dovedností, úplné znemožnění zápletky nebo dokonce primitivní pády;

 

- se samostatnými fixy, které opravují nedostatky původní hry - protože některé body, které tyto záplaty opravují, již byly opraveny, upraveny nebo se v modu vůbec nenacházejí,

proto důrazně doporučujeme používat další záplaty až po objevení konkrétní chyby, nikoli předem;

Chcete-li to provést, musíte pochopit, co přesně (a nejlépe jak přesně) opravuje každý jednotlivý patch, jinak nelze vyloučit případy chybějících položek, selhání animací, porušení podmínek spouštění a tak dále, ve stejném duchu;

Snažili jsme se vzít v úvahu všechny změny, které standardně pocházejí ze SystemPack a Union ;

 

- s balíčky modelů nebo balíčky modelů textur - díky vestavěným logickým souvztažnostem,

jako je například přizpůsobení velikosti nového modelu jeho skutečnému hernímu objektu

(jinak je možné, že předměty údajně „zmizely“ uvnitř zvětšených kamenů/stromů

nebo zvětšení vizuální délky zbraně s malým poloměrem určeným ve scénáři),

nemluvě o tom, že mnoho takových balíčků provádí změny ve světech nebo skriptech, které jejich tvůrci zapomínají uvést v popisu;

 

- s jakýmikoli animačními balíčky - jak s novými animacemi, tak s těmi, které nahradí původní;

 

- s balíčky písem třetích stran - délky řádků, velikosti dokumentů, oříznutí textu nebo překrytí textu nebudou u písem třetích stran opraveny;

 

- s pluginy , které provádějí změny významných funkcí enginu nebo skriptů - to je např.

pluginy pro jakékoli změny týkající se poškození vzorců nebo pro další poškození,

pluginy pro odstranění denních limitů/omezení,

pluginy pro regeneraci třetích stran,

částečně snad pluginy pro zrychlení času, rychlé ukládání a podobně. 

POZOR - Tento mod mívá Aktualizace

 
  • Tato stránka popisuje pouze základní informace o modifikaci, pokud se chcete dozvědět něco o posledních změnách, klikněte na tlačítko níže, kde můžete u některých modifikací najít spoustu aktualizací modu, češtiny, nebo dalších informací, zkrátka historii novinek na webu.

Autoři modifikace

- WoOlin & GoldenHands Mod Team

Přeloženo z ruského originálu

    Překlad - F0rtuno

bottom of page