top of page
myrthananet_edited.jpg

Gothic 2: Sága Osudu - Informace

 

Úvod

 

Sága Osudu - polská série 5 modifikací hry Gothic II: Noc Havrana vydaná od roku 2016 do června 2020. Vyprávějí příběh o dobrodružstvích Bezejmenného. Celá tahle sekce se bude věnovat ohledně této ságy. Mody (kanály) budou seřazeny pod sebou chronologicky od prvního dílu do dílu posledního a všechny je zde postupně nahodím a ke každému budou klasicky informace, nějaké screeny - zkrátka jako u všech modů tady.

 

Vznik modu

 

Nápad na celou antologii vznikl při překladu ruského modu Global Mod do polštiny, který kombinoval mnoho různých modifikací. Skupina Destiny Team, tehdy ještě fungující jako Team Spolszczenia, položila základy svého budoucího projektu Sága osudu tím, že do přeloženého Global Modu přidala úkoly, zápletky a postavy z několika ruských modifikací. Po vydání polské verze Global Mod v roce 2014 začaly práce na prvním původním projektu skupiny, Destiny, který vyšel po dvou letech - v dubnu 2016.

Nástin děje celé série

 

Děj ságy silně vychází z děje Global Mod. Došlo v něm však k určitým změnám a dějovému rozšíření, které je patrné až ve druhém a třetím díle antologie, které již byly čistě autorským dílem. Hlavní nití celé ságy je původ a titulní osud Bezejmenného. Hlavní hrdina je potomkem dávného národa zvaného Vyhnanci, který sám byl stvořen dávno mrtvým čtvrtým bohem Valkýrou. Kolem původu Bezejmenného je obsažena odpověď na otázku, proč je právě on vyvoleným bohů a největším hrdinou své doby. Zároveň je postižen jakýmsi prokletím, které se projevuje tím, že sám Adanos nad ním má naprostou moc a řídí jeho činy a jakýkoli pokus o únik končí zásahem boha rovnováhy, který hrdinu násilím vrátí zpět na místo děje. Spolu s dobrodružstvím Bezejmeného se shodou okolností odehrává finále Války bohů a v důsledku toho i dosud neznámé anomálie: čas, v němž minulost a budoucnost splynuly v jedno, fyzický svět splývá se světem démonů, nevysvětlitelné vstávání mrtvých (dávní paladinové) a oživování celých vyhynulých národů (Jharkendariáni nebo Obři), a dokonce i zdvojení osoby Bezimienného a jeho posádky, přičemž jeho dobrodružství se mohou odehrávat v několika časových liniích současně. Ostrov Khorinis se stává místem, kde se definitivně rozhoduje o osudu celého světa.

Složení ságy v chronologickém pořadí od prvního dílu do posledního:

  1. g2-osud

  2. ⁠g2-osud-epilog

  3. ⁠g2-probuzení

  4. g2-kořeny-zla

  5. g2-říše popela

Nové světy

 

Sága přidává dva nové světy:

  • Údolí předků - nová země nacházející se na ostrově Khorinis mezi Hornickým údolím a Jharkendarem.

  • Ostrov Adanose - objevuje se pouze v Říši popela a jedná se o skalnatý ostrov, kde musí hrdina najít portál do Jharkendaru. Podle Vatrase ostrovu vládne sám Adanos a násilím tam přivedl hrdinovu loď.

 

Nové frakce a strany:

 

Sága přináší do světa mnoho nových sil. Některé staré nehratelné cechy se staly hratelnými (např. mágové vody). V závislosti na části antologie však procházejí určitými změnami; některé upadají a jejich členové zakládají nové frakce. Následující seznam je řazen chronologicky. Hlavní cechy, ke kterým se hrdina může připojit v rámci událostí Osudu:

  • Mágové vody - hrdina se k nim může připojit na přímluvu Vatrase;

  • Temný řád - cech temných rytířů a čarodějů, kteří střeží rovnováhu světa a zároveň se snaží zahřát obraz Beliara jako jedné z nezbytných sil v metafyzickém světě. Postupem času se však Řád po zradě jednoho ze svých zakladatelů stává metlou a nástrojem ve službách sil zla.

  • Sdružení lovců - frakce lovců se sídlem v Údolí předků. Jsou to nejlepší lovci na světě, kteří si vybrali prastaré údolí z toho důvodu, že je obýváno těmi nejnebezpečnějšími zvířaty.

 

Vedlejší gildy:

 
  • Královští zvědové - skupina pěti nejlepších králových zvědů, kteří pomáhají paladinům při jejich operacích. Hrdina se k nim může připojit, pokud splní požadované úkoly pro jejich členy.

  • Černí jestřábi - pouliční gang z přístavní čtvrti v Khorinisu. Zabývají se vybíráním výkupného, obchodem s bahenní trávou, mlácením na zakázku a nejrůznějšími loupežemi. Časem jsou z Khorinisu vyhnáni. Jejich konkurencí je cech zlodějů.

  • Lovci nemrtvých - skupina lidí, která se věnuje lovu a zabíjení nebezpečných tvorů ze světa Beliara. Jedná se o tajnou organizaci a hlavní hrdina se k nim přidává nevědomky, když se mu dostane do rukou roucho a luk jednoho z lovců. S těmito předměty je osloven jedním z lovců a seznámen s podrobnostmi.

  • Cech obchodníků mistra Tireona - skupina obchodníků, kteří přišli z kontinentu do Khorinisu nedlouho před událostmi v Gothicu II. Jejich loď byla bohužel ukradena a jejich zboží se ztratilo. Hrdina se může k obchodníkům přidat, když zboží najde, získá je zpět a pomůže obchodníkům začít podnikat na příslušných místech.

 

Vedlejší frakce ke kterým se nelze přidat

 
  • Královská garda - spolu s knechtem dorazil na Khorinis také oddíl královské gardy. Ti se spolu s paladiny zdržují na hradě. Jeden z nich hlídá dům magistrátu.

  • Spojený tábor - vězni zpoza bariéry, kteří nenásledovali Ravena a zůstali v Hornickém údolí. Skupinu vede Arto a jsou v ní zástupci všech bývalých táborů.

  • Netbekovi lidé - jedná se o bývalé členy Bratrstva Spáče, kteří nebyli posedlí díky moci stromového boha, kterého během akce Gothicu kontaktoval Baal Netbek. Poustevník odvedl asi tucet lidí do kláštera měňavců a zřídil tam bezpečný tábor pro každého, kdo se tam chtěl uchýlit.

  • Prastarý kult - sekta založená z iniciativy jednoho z prastarých bohů, který chtěl světu přinést zkázu. Členy sekty byli jak obyčejní lidé, tak i adepti, mágové a velmistři temné magie.

  • Skřetí žoldáci - skupina žoldnéřů založená z Thorusovy iniciativy, která pracovala pro skřety v Hornickém údolí, aby chránila doly magické rudy. Posledním zaměstnavatelem Thoruse a jeho mužů byl Tum-Arh.

  • Řád lebky - mimořádně nebezpečná frakce temného řádu, která si oblíbila lidské oběti. Objevuje se pouze v Probuzení, kde se hlavní hrdina zaplete do hry o život jednoho z noviců temného řádu. Pokud prohraje, je novic obětován Belarovi.

  • Skřetí otroci - po vzoru Gothicu 3 se jedná o kopáče, které Tum-Arh nutí pracovat v rudných dolech. S jeho smrtí se otroctví hroutí a kopáči opouštějí doly nebo jsou najímáni jako zkušení horníci.

  • Cech obchodníků Araxosu - skupina zámořských obchodníků, kteří přišli do Hornického údolí s Hornickou společností.

  • Těžební společnost - sídlí na ostrově Khorus, profesionální, renomovaná společnost zabývající se širokou škálou těžebních činností. Zabývají se těžbou všeho cenného a objevováním nových nerostů. Přišli do Khorinisu, aby obnovili těžbu magické rudy, zlata, síry a nových nerostů objevených v Jharkendaru a Údolí předků.

  • Žoldáci těžební společnosti - jedná se o externí pracovníky zaměstnané těžební společností, jsou to horníci a tělesní strážci.

  • Nordmařané - válečníci, kteří přišli do Hornického údolí po stopách Tum-Arha. Chtějí ho zabít.

  • Ashganovi muži - někteří bývalí trestanci, kteří zůstali ve Spojeném táboře poté, co se Arto během událostí Probuzení odstěhoval na hrad.

  • Druidové a hraničáři - stejně jako v Gothicu 3 přišli do Hornického údolí, aby pomohli hrdinovi obnovit rovnováhu.

  • Klan Ur-Shaka - klan skřetů vedený Ur-Shakem, který sídlí v bývalém městě skřetů.

  • Klan ještěranů - klan ještěranů, který není vůči hrdinovi nepřátelský a sídlí v bývalé sopce Feomathara.

  • Řád spásy - tajemná, dosud neznámá skupina mnichů, kteří si cení rovnováhy ve vesmíru. Snaží se vysvětlit zmatek časů a najít způsob, jak poslat mrtvé zpět do posmrtného života.

  • Dvůr - jedná se o dvořany a lidi, kteří pracují pro Rudobarona obývajícího horskou pevnost. V pevnosti náhle ožili dávno mrtví obyvatelé v podobě zombie. Hrdina musí pomoci vyhubit mrtvé a pomoci dvořanům vrátit se do jejich sídla.

  • Poutníci - skupina excentriků, kteří se oblékli do kajícných pytlů, aby uprostřed bojů s Tum-Arhaovými vojsky vykonali pouť do Hornického údolí.

  • Královští lesníci - podplacení královští funkcionáři, kteří za peníze od cechu Araxos souhlasili, že jim dají právo vytěžit celý les v Údolí předků.

  • Odpadlíci - skupina zbojníků vedená Robinem a bratrem Tuckem. Přepadávají lidi v lese v Údolí předků a sabotují činnost lesníků.

  • Drakobijci - po událostech v Osudu tento cech zanikl, jedinými zástupci jsou Godar a Hokurn. Přestože cech již neexistuje, tito dva se stále hrdě nazývají Drakobijci a jsou přesvědčeni, že draci nebyli zcela vybiti a jistě se v údolí brzy objeví, a pak ho budou moci zachránit jen oni.

  • Leeho žoldáci - po událostech v Osudu cech přestal existovat a jeho bývalí členové se nadále živí jako žoldnéři.

  • Žoldáci z Araxosu - tajemná skupina bojovníků pracujících ve prospěch cechu Araxos.

  • Hledači artefaktů - skupina archeologů pracujících v Údolí předků. Hledají cenné relikvie z kultury obrů a stavitelů.

  • Žoldáci Zlaté čepele - pracují na ochraně práce archeologů na vykopávkách. Objevují se v modu Probuzení a Kořeny zla.

  • Stavitelé - Jharkendariáni se vracejí do svého světa nedlouho po událostech z Probuzení. Jsou vůči lidem nepřátelští a jen někteří z nich chtějí mír.

 

Lore - Příběh

 

Sága Osudu výrazně rozšiřuje svět Gothicu .Mnoho nápadů bylo převzato z jiných modifikací a bylo vyvinuto úsilí o jejich skloubení. Představený svět je co nejvíce konzistentní s událostmi, které následují v Gothicu 3. Mapa světa je rozšířena o pojmenované lokace, země a státy, stejně jako zmíněné regiony. Zmínit je třeba např:

  • Východní souostroví - skládá se z pěti ostrovů Khor

    • Krajiny Kyrusu

    • Etain spolu s celým královstvím zakresleným v modifikaci Diccuric

    • Ostrov lebek;

    • Neznámý nebo nepojmenovaný kraj, z něhož pochází Řád spásy

    • Dálný jih;

    • Nejmenované oblasti obsazené temným řádem.

 

Gothic 2: Sága Osudu 1 - Osud

 
Verze: 1.6 - Typ modifikace: Velké vylepšení originálu

Informace o modu

 

Osud - je polská modifikace hry Gothic II: Noc Havrana vytvořená na základě Global Mod od Destiny Teamu. Modifikace rozšiřuje základní dějovou linii hry.

Typ modu - Rozšíření originálu

Platforma - Gothic 2 Noc Havrana

Autor - Destiny Team

Jazyk - Z polštiny do češtiny

Délka - Okolo 200 hodin

Obtížnost - Těžká

Premiéra - 2016

Aktuální verze - 1.6

 

Historie modu

 

Původně se měl projekt zaměřit na další vylepšování a přidávání drobností do Global Modu a jmenoval se Global Mod Revisited, později Global More! Po dvou měsících se projekt vyvinul v Osud.

 Popis modifikace

 


Modifikace přináší celkem 400 zcela nových úkolů. Včetně těch ze základní hry Gothic II: Night of the Raven jich bude 600. Modifikace přidává mnoho nových příběhových linií, postav a několik nových cechů. Odstraňuje také většinu logických a dějových chyb a omylů z Global Modu. Mění také téměř vše, co přidala výše uvedená modifikace.

Nové lokace

 
  • Údolí předků - svět, který se příliš neliší od světa v Global Modu, ale je mnohem lépe optimalizovaný, již není potřeba extrémně snižovat viditelnost. Můžete v něm mimo jiné navštívit Věže prastarého kultu, Lovcův tábor nebo Nekromantovu věž.

  • Opuštěný důl - opuštěný důl u průsmyku vedoucího do Khorinisu. Můžeme v něm najít spoustu zlata a plíživých nálezů. Vede až za Hornické údolí a druhý východ je až v Údolí předků.

    • Starý důl - zjistíme, že se zavalil pouze hlavní vchod a je zde další možnost vstupu.

    • Svobodný důl - nachází se v nebezpečné oblasti poblíž ledového draka.

    • Skřetí hřbitov - v jeho okolí se nachází mnoho skřetů a také zde potkáme nemrtvé.

    • Chrám Spáče - váže se k němu celá, poněkud tajemná nit příběhu.

Do Hornického údolí přibylo také mnoho menších lokací, tedy kaňon trollů, tábor Bratrstva a oblast za palisádou. Obnoven byl také ostrov Khorinis, Jharkendar a Panství Irdorath.

Nové gildy

 

Hlavní gildy

  • Vodní novic → Vodní mág

  • Lovec → Lovec skřetů

  • Temný adept → Temný válečník / Temný mág

  • Vedlejší gildy Černí jestřábi

  • Královští zvědové

  • Lovci nemrtvých

  • Cech obchodníků

  • Kromě toho byly vyvinuty všechny cechy ze základní verze hry. Nejvíce byl rozšířen Kruh Vody a Cech zlodějů. Kromě toho hráči navštíví dva tábory: Spojený tábor a Lesní tábor. Oba se nacházejí v Hornickém údolí.

  • Nové postavy a příšery:

  • Můžete se setkat s přibližně 750 pojmenovanými postavami s vlastními dialogy. V modifikaci není žádná pojmenovaná osoba, která by nesouvisela s žádným úkolem. Zbroj a oblečení každé postavy jsme se snažili přizpůsobit. V jednom z nových vláken a v několika dalších úkolech bylo přidáno mnoho nestvůr. Kromě toho byly upraveny některé již přítomné nestvůry.

Stažení modfikace

 

Stažení češtiny

 

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stahněte a nainstalujte Osud mod.

4. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic češtinu modu Osud.

5. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

6. Pokud chcete hrát s pluginy jako je zrychlení času, rychlé sbírání, nový inventář atd.. stáhněte a nainstalujte skrze Resource Manager - Union 1.0m - https://drive.google.com/drive/folders/10snqjFnWaLEodLyhcknYTs_fjpuHCSCg

7. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

Často kladené dotazy

 

"Osud" je modifikace, která je velmi alergická na používání konzole, jejíž použití může vést k nevratným chybám a poškození záznamů.

Hardwarové požadavky jsou o něco vyšší než u G2NK, doporučená paměť RAM je 3 GB. Se slabším hardwarem jsou možné chyby skriptování, jako je mizení znaků, nečtení insertů atd. věci.

Doporučuje se spustit hru na několik savů (příliš nezkoumat savegame1) a konec hry uložit na další - vybraný.

Veškeré skriptované akce se doporučuje provádět podle průběhu úkolu - např. příkaz "Následuj mě" by měl být takto interpretován.

'Osud' je zcela jiná hra než Global Mod a na mnoha místech se liší ve skriptovacích akcích i od G2NK ! Rutinní vynechávání funkce popisu u často navštěvovaných NPC může vést ke ztrátě mnoha questů a vláken !

Často hlášené problémy:

Mizení postav - velmi důležité!

Mizení postav ve hře je způsobeno poškozením savů, přičemž použití konzole je někdy hlavní příčinou, někdy jen katalyzátorem a někdy není příčinou vůbec. Je nutné hru často ukládat na mnoha slotech a v případě zmizení postav se vrátit k předchozímu uložení a problém velmi často zmizí, jak ukazuje praxe hráčů na fóru. Tento jev se týká především operačních systémů Win7 a 8. Ve výjimečných případech poskytneme kódy pro zmizení postav. Příčin poškození uložení je mnoho - jak vědí programátoři, moddeři a zkušení testeři.

Autoři modifikace

- Destiny team

Přeloženo z polské originální verze

    Překlad - F0rtuno

Gothic 2: Sága Osudu 2 - Osud Epilog

 
Verze: 1.1 - Typ modifikace: Nový příběh

Informace o modu

 

Osud - Epilog je modifikace úzce související s prvním dílem - Osud, ve které hráč dostane mnoho odpovědí na otázky v ní položené, dozví se o dalším osudu hrdinů obývajících Khorinis a o strašlivých následcích jejich pobytu na ostrově Irdorath. Je to příběh Bezejmenného, kterého Osud vrhl na Cestu temnoty - čehož využil Apogeon a Beliar se mu krutě vysmál. Epilog využívá zdrojů modu Osud, ale také obsahuje řadu inovativních skriptovacích řešení a velmi dynamický a zajímavý děj. Hráči, kteří nedokončili Osud v cechu Temného řádu, by měli také najít obohacující hratelnost. K dispozici je 50 úkolů, které je třeba splnit, a splnění jednoho z nich vede k získání dalšího bonusového úkolu. Modifikace poskytuje hratelnost na 40 hodin.

Stažení modfikace

 

Stažení češtiny

 

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2 NotR.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2 NotR. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stahněte a nainstalujte Osud Epilog mod.

4. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic češtinu Osud Epilog modu.

5. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

6. Pokud chcete hrát s pluginy jako je zrychlení času, rychlé sbírání, nový inventář atd.. stáhněte a nainstalujte skrze Resource Manager - Union 1.0m - https://drive.google.com/drive/folders/10snqjFnWaLEodLyhcknYTs_fjpuHCSCg

7. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

 

Autoři modifikace

- Destiny Team

Přeloženo z polského originálu   

Překlad - F0rtuno

Gothic 2: Sága Osudu 3 - Probuzení

 
Verze: 1.1.2 - Typ modifikace: Nový příběh

Informace o modu

 

Nad Hornickým údolím se vznáší velké nebezpečí. K jeho břehům nečekaně připluli skřetí drakary a ostrov zaplavily nepřátelské skřetí klany z Nordmaru, které nenapadlo dodržet podmínky dohody mezi Ur-Koshem a Lordem Hagenem. Tum-Arh, po moci toužící nejvyšší šaman Rady pěti klanů, hodlá uskutečnit svůj plán otevřením chrámu Spáče a využitím obrovských zásob "Spáčovy" energie... Jak to může dopadnout - to dobře ví Ur-Shak, který s hrstkou skřetů stojí na stráži. A když je jen otázkou času, kdy bude Pečeť mlčení prolomena, rozhodne se přivést jí na pomoc "Muže s tichým hlasem" a jeho přátele. Skřetíí kouzlo teleportace na dálku, které není zcela bezpečné, přivede Bezejmenného do Hornického Údolí. A situace opravdu není dobrá.... Arto je stále na hradě se svými muži a jeho vztah s Asghanem je velmi napjatý. Příchod Thoruse v čele oddílu skřetích žoldáků vše jen zkomplikuje. Dodávka rudy na kontinent probudila chuť po snadném zisku... Nečekaně se v Hornickém údolí objevují zástupci Těžební společnosti a Zámořského cechu Araxosu. Začíná nelítostný boj o vliv, zlato a doly. Tomu všemu budou přihlížet paladinové v čele s Ingmarem, který se s rozhodnutím Lorda Hagena ještě zcela nesmířil. Nordmarští skřeti, lační po kořisti a otrocích, se snaží násilím a drancováním zmocnit veškerého bohatství Hornického údolí. Jsou silní, ale do Údolí je pronásledují Nordmařani vedení Askvidem, kteří mají jediný cíl - pomstu, kterou přísahali po zničení své domovské osady. V Hornickém údolí se také objevují černí mágové z Nového černého řádu, známého jako Řád lebky. Podnikají pátrání po jistém artefaktu spojeném s Xardasem. Po jejich stopě se vydává Řád spásy, tajemná organizace mágů z kontinentu. Bezejmenný bude mít plné ruce práce - projde válkou zničenou, nestvůrami sužovanou a jinak nebezpečnou zemí Hornického Údolí, aby znovu naplnil svůj Osud.

 

Modifikace využívá prostředky z Osudu a Epilogu, stejně jako mnoho nových prvků (včetně zbroje) ze světa Gothic.

Modifikace využívá zdroje z Destiny a Epilogu a mnoho nových prvků (min. brnění) z WOG.

  • Čas příběhu- těsně po skončení příběhu v "Destiny - Epilog".

  • přibližně 160 NPC (lidé a pojmenovaní skřetio).

  • hrací doba - 50/60h

  • 60 úkolů

Lokace:

  • Hornické Údolí

  • Svobodný důl

  • Zapomenutý důl

  • Skřetí hřbitov

Vyskytující se zde frakce a uskupení:

  • Artův lid

  • Asghanský lid

  • Skřetí řád vedený Thorusem

  • Rád spásy (mágové)

  • Paladinové

  • Marodéři a uprchlíci

  • Skřetí nájezdníci

  • Nordmařani

  • Těžební společnost

  • Drakobijci

  • Rudobaronovi muži

  • Hradní cech Araxosu

  • Rád lebky

  • Klan ještěrů

  • Frakce Netbeka

  • Druidové

Stažení modfikace

 

Stažení češtiny

 

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2 NotR.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2 NotR. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stahněte a nainstalujte Osud Epilog mod.

4. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic češtinu Osud Epilog modu.

5. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

6. Pokud chcete hrát s pluginy jako je zrychlení času, rychlé sbírání, nový inventář atd.. stáhněte a nainstalujte skrze Resource Manager - Union 1.0m - https://drive.google.com/drive/folders/10snqjFnWaLEodLyhcknYTs_fjpuHCSCg

7. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

 

Autoři modifikace

- Destiny Team

Přeloženo z polského originálu

    Překlad - F0rtuno

Gothic 2: Sága Osudu 4 - Kořeny zla

 
Verze: 1.1 - Typ modifikace: Nový příběh

Informace o modu

 

Kořeny zla je další díl hry Ságy Osudu, který pokračuje v dobrodružství Bezejmenného, tentokrát v Údolí předků. V Údolí se objeví záhadný artefakt, který naruší časoprostorové kontinuum, a Bezejmenný hrdina se náhle ocitne u vstupu do Údolí a zároveň zůstává na "Esmeraldě". Tentokrát se musí vypořádat nejen s problémy, které artefakt a jeho tajemní majitelé vytvářejí pro celý ostrov, ale také bojovat o integritu své vlastní osoby. Magické záležitosti vesmíru se prolínají s každodenním životem Údolí a jeho obyvatel a Bezejmenný jim bude muset pomáhat, riskovat život v záležitostech jednoduchých i složitých, tajemných i ponurých a někdy i veselých. Bude muset čelit nejen svým nepřátelům, ale dokonce i těm, které dosud považoval za své spojence. Potkáme spoustu krásných dívek, nebude chybět radost i smutek, krkolomné dějové zvraty i zamyšlení nad podstatou světa. Nebude chybět jako obvykle ani pořádná dávka humoru a bravurní dialogy a e.e. v našem obvyklém stylu. Uvidíme mnoho známých tváří z předchozích dílů, ale setkáme se i s mnoha novými, mnohorozměrnými postavami. 

Setkáme se i s těmi, o kterých jsme si mysleli, že už je nikdy nepotkáme... K dispozici budou nové zbraně, brnění a oblečení, nová kouzla a noví nepřátelé a příšery, které se ve hře ještě nikdy neobjevily, stejně jako lokace zobrazené ze zcela nové perspektivy. Hráč bude opět přikován k monitoru na minimálně 40 hodin a bude plnit 35 úkolů plus speciální a bonusové úkoly.

Kromě loveckého tábora se hráč setká s těmito uskupeními:

  • Shromáždění ve věži Starého muže.

  • Nová kapela

  • Osadníci v táboře návštěvníků

  • Královští lesníci

  • Robin a jeho přátelé

  • Noční lovci

  • Farmáři

  • Hledači artefaktů

  • Nezlomní

a další frakce, stejně jako mnoho NPC, včetně těch, které jste vždy rádi potkávali v našich inscenacích.

Stažení modfikace

 

Stažení češtiny

 

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2 NotR.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2 NotR. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stahněte a nainstalujte Kořeny zla mod.

4. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic češtinu Kořeny zla modu.

5. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

6. Pokud chcete hrát s pluginy jako je zrychlení času, rychlé sbírání, nový inventář atd.. stáhněte a nainstalujte spusťte Union Resource manager a nainstalujte Union 1.0m - https://drive.google.com/drive/folders/10snqjFnWaLEodLyhcknYTs_fjpuHCSCg

7. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

 

Autoři modifikace

- Destiny Team

Přeloženo z polského originálu   

Překlad - F0rtuno

Gothic 2: Sága Osudu 5 - Říše popela

 
Verze: 1.1 - Typ modifikace: Nový příběh

Informace o modu

 

Poslední setkání se Saturasem v chrámu zanechalo Bezejmenného ve velké nejistotě. Ačkoli se vrátil ke svým přátelům celý a zdravý, v hlavě mu stále zůstávaly útržky rozhovoru: "Nemůžeš vyřešit všechny problémy světa". Když Esmeralda, poháněná nadlidskou silou, dorazí na přístaviště podivného ostrova, zazní mágova slova: "TVŮJ osud se stále nenaplnil..." nyní zní jako zlověstné znamení. Když teleportační systém přenese našeho hrdinu do Jharkendaru - vše se zdá být mazaným plánem, který nevyhnutelně vede k závěrečnému zúčtování. Modifikace je závěrečnou částí "Ságy OSUDU", kde se dozvíme osud Bezejmenného těsně po akci v "Kořenech zla" a před vyplutím "Esmeraldy" na Kontinent. V "Říši popela" se hráč objeví v důvěrně známém zenu, sevřeném přípravami na válku, v níž nezvítězí ani jedna strana..... Čeká vás spousta přemisťování, bojové taktiky, ale také průzkum nebo detektivní úkoly. Mnoho dosud neobjasněných případů bude dovedeno do konce. Mód využívá zdrojů z předchozích dílů "Ságy" a práce a kreativity dostupné na WOG a zavádí některé originální prvky od Erwina.

Ve hře narazíme na tábory a frakce:

  • Křížová výprava lidu

  • Těžební společnost

  • Mágové vody - Kruh Voidy

  • Mágové ohně

  • Artoův tábor

  • Bandité

  • Paladinové

  • Temný řád

  • Řád spásy

  • Lovci nemrtvých 

  • Ostatní NPC 

Stažení modfikace

 

Stažení češtiny

 

Instalace modu

 

1. Nainstalujte čistý Gothic 2 NotR.

2. Stáhněte a nainstalujte systempack a playerkit pro Gothic 2 NotR. -https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

3. Stahněte a nainstalujte Říše popela mod.

4. Stáhněte a přesuňte do složky Gothic češtinu Říše popela modu.

5. Pokud chcete hrát s grafickým vylepšením Directx11 stáhněte a vložte do složky system - https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases

6. Pokud chcete hrát s pluginy jako je zrychlení času, rychlé sbírání, nový inventář atd.. stáhněte a nainstalujte spusťte Union Resource manager a nainstalujte Union 1.0m - https://drive.google.com/drive/folders/10snqjFnWaLEodLyhcknYTs_fjpuHCSCg

7. Podívej si na sekci Union, zde na webu a vyber si plugin, který chceš, nebo rovnou všechny.

 

Autoři modifikace

- Destiny Team

Přeloženo z polského originálu   

Překlad - F0rtuno

bottom of page