UNION+ Hotfix 1.2.4 Seznam změn
Nový obsah:
Přidán vlastní ModPack od DenRigela.
1) Achievements Mod - Mod obsahuje sadu skrytých mini úkolů/úspěchů, které hráče odměňují při splnění určitých podmínek. Jedná se o nástupce mini úkolů z QuestPaketu a Lively Towns Modu.
2) Quest Edit - Modifikace obsahuje lokalizované opravy úkolů původní hry. Mezi ně patří vyřešení konfliktní situace kolem Avogadra v Trelisu (nyní je možné nasbírat 100 % reputace bez zabití alchymisty), odstranění questových předmětů z inventářů NPC, malé přerozdělení reputace v enklávách a další.
3) Fixed Pockets - tato modifikace reviduje mechaniku kapsářství, čímž se podobá svým protějškům z her "Gothic 2: Noc havrana" a "Kroniky Myrtany: Archolos". Všechny pojmenované NPC mají personalizované skripty pro krádeže a unikátní kořist; možnost neúspěchu je zcela eliminována: hrdina může své oběti buď vybrat kapsy, nebo ne.
4) Paid Bonus Mod - modifikace přepracovává získávání trvalých bonusů, kterých hráč v původní hře dosahoval plněním určitých úkolů.
Arcania/Risen Model Pack:
1) Modifikace je přejmenována na Knight Chronicle z důvodu změny koncepce. Nyní se jedná o příběhovou modifikaci.
2) Přidán velký makroquest se dvěma dějovými liniemi vedoucími k různým koncům.
3) Přidána sada vylepšení zbroje pro obratnost, podobná předchozí zbroji pro sílu. Přebalancovány vlastnosti zbrojí, jejich výroba, náklady na recepty a jejich získávání.
4) Nyní se téměř všechny předměty vysoké úrovně z módu neprodávají u vanilových obchodníků (až na vzácné výjimky), ale lze je získat jako odměny za úkoly.
5) Přidány nové zbraně (obouruční, jednoruční meče, ruční zbraně), stejně jako nové předměty, recepty na crafting, šípy atd.
6) Přidány nové NPC, stejně jako unikátní nepřátelé.
7) Přidán nový druh příšery s jedinečnou loveckou trofejí.
8) Díky našemu kamarádovi fyryNy mají nyní krokodýlí krysy voiceovery z Gothicu 2 a nepoužívají zvuky varanů.
9) Změněno brnění lorda z módu LTM. Nyní se dodává s helmou, změnily se její vlastnosti a způsob, jak ji získat (mírně).
10) Zvýšen počet pouštních supů, aby bylo snazší najít jejich kůže. Velké vejce se nyní nazývá supí kůže, jak bylo původně zamýšleno (ani ne před půl rokem).
11) Opraveny normal mapy a textury některých předmětů.
12) Mód je plně ozvučen v ruštině.
Immersive World:
1) Přepracované zpracování šípů a šipek na pracovním stole. Za tímto účelem byla realizována možnost sběru palivového dřeva z Myrtanských kmenů.
2) Přidán průchod z jeskyně zlodějů obilí v Gothě.
3) Zrealizována výroba setových prstenů. Je třeba splnit úkoly a naučit se dovednost Výroba šperků.
4) Provedeny rozsáhlé práce na osvětlení všech objektů, které se v módu objevily.
5) Immersive Gui je nyní součástí hlavního módu Immersive World.
Intuitive Combat System:
1) ICS pro BU mod je nyní součástí hlavního ICS modu, protože chyby s rychlými útoky byly částečně opraveny.
2) Zlepšené útoky s jednoručními zbraněmi se zpomalily, vrátily se animace původních.
3) Byly implementovány nové animace běžných útoků jednoručními zbraněmi. Všechny animace jsou oproti originálu horizontálnější, takže zasáhnou více protivníků.
4) Budou fungovat různé sady animací se štítem a bez něj.
Tame Animal:
1) Opravena chyba s chybějící možností ochočit zvíře pomocí masové návnady, antilopího masa, vepřového masa a zvěřiny.
2) Přidán recept na jed z tarantulích žihadel a odpovídající kapky z nich. Zvýšeno jejich množství.
3) Přidány pouštní dravci do ruin Al-Šedim.
4) Šavlozubce lze nyní ochočit pouze pomocí silné masové návnady.
Conquest:
1) Opravena chyba, při které kapitán Hugo nevydával hráči svůj rapír.
2) Snížena cena oblečení poutníka, které lze zakoupit u Farmona během úkolu "Uprchlý poutník".
3) Drobné změny v úkolu "Podivné chování".
4) Žoldáci na obilných a mléčných farmách již nepatří Monterě poté, co si od Sanforda vezmete úkol na jejich vyčištění.
5) Zabijáci ve skřetích městech již nemizí na konci revoluce.
CNQ_MagicWeapons:
1) Při zaklínání štítů již nejsou vybaveny automaticky.
2) Opravena chyba s chybějící možností odlévat všechny typy kouzel na runové zbraně.
CNQ_Dragons:
1) V Runakově jeskyni opět leží ledová čepel.
2) Mrtvola piráta z EndGame na ostrově se dvěma kněžími byla vrácena, ale zbroj lovce draků nelze v jeho inventáři najít.
Balance Ultimate:
1) Koraz již nebojuje za povstalce.
2) Znovu lze vyrábět rudu a zubaté šípy.
Opravy chyb:
1) Nápis "Dveře" je nyní nahoře uprostřed dveří, nikoliv v rohu jako dříve.
2) Opraveny chyby při nákupu zbroje prostřednictvím dialogu.
3) Poklad u stanu nad Bragou nyní opět obsahuje nomádskou lehkou zbroj.
4) Recept na loveckou zbroj nyní vyžaduje ty šavlozubé kůže, které padají z těchto příšer, bez ohledu na nainstalované mody.
5) Ze země bylo vytaženo několik rezavých mečů.
6) Kanec poblíž Creightonova poustevníka již po načtení neoživuje.
7) Odstraněno jablko visící ve vzduchu nad žoldákem Tranem.
8) Opravena grafická chyba s Lesterovou hlavou.
9) Bez modifikace LTM_NPC se v osvobozeném Cape Dunu nezobrazují nové předměty, včetně Tyronovy truhly.
10) Opravena chyba s chybějícími těly dvou rebelů v osvobozeném Cap Dunu bez modifikace LTM_NPC.
Ostatní:
1) Texturové mody Mercenary a Assassin se nyní instalují až po hlavním modu, aby se předešlo problémům s kompatibilitou.
2) Přidány chybějící textury některých zbrojí a ikon inventáře (díky Den Rigel).
3) Několik změn v designu popisů sestavení a modů.
Aktualizována angličtina pro tuto nejnovější verzi Union Modpacku by Romanez78 Vše ke stažení zde - https://www.nexusmods.com/gothic3/mods/32
Info o modpacku zde - https://www.myrtana.net/union-modpack
Comments