Opravena chyba v úkolu „Znesvěcené sochy“. Nyní jej lze dokončit i ve 4. kapitole (platí pro novou hru, pokud jste již postoupili do 4. kapitoly).
Drobné opravy v „Ravenově Noční Můře“.
Prokletému převorovi a Haniarovi Slepému nyní nelze způsobit poškození krvácením.
Do Jeskyně bolesti byla přidána nová úložná pozice (před poslední místností).
Počet pokusů o rybaření za den byl snížen, šance na ulovení ryby nebo škeble byla snížena.
Opraveny chyby s průrazností u některých kopí (bylo nastaveno špatné procento průrazu).
Opravena chyba v bojovém systému G1, kdy hráč při bočním útoku uvolnil tlačítko zaměření, což způsobilo, že útok nezpůsobil žádné poškození nepříteli.
Vylepšeny kroky do stran v bojovém režimu pro ovládání z G2 v závislosti na ovládání zbraně. Při ovládání na úrovni 0 jsou kroky běžné, pokud je ovládání zbraně vyšší než 0, požadavky na časování stisknutí tlačítek jsou mírně sníženy. Kroky se však nespustí dříve, než je obvyklé, ale hra nepostihne předčasné stisknutí tlačítka.
Přidána (vrácena) možnost zaměřit cíl v zorném poli hrdiny, výchozí kombinace je Ctrl + V.
Jídlo a voda nyní hrdinu zasytí o něco méně.
Učení se skřetím zbraním nyní stojí 15 VB místo 10 (v ASnC to stojí 15 000 zlatých).
Hráč se může naučit skřetí zbraně již v první kapitole, pokud se stane šamanem. Učí skřetí šaman.
Menší změny v charakteristikách raných skřetích zbraní.
Přidáno 5 nových zbraní do řady skřetů. Do výroby byly přidány 2 nové zbraně.
Skřetovi - šamanovi Hash-Gorovi byl do kořisti přidán recept.
Po zabití Azgalora dá Ur-Grom hráči jako odměnu novou zbraň.
Na Irdorathu má vůdce skřetů novou zbraň.
Opravena chyba, kdy hrdina během používání kouzel mohl ztratit výdrž.
Opravy v pluginu „Experimentální skripty“.
Opravena chyba s chybějícím minimálním poškozením krvácením při použití obtížnějších pluginů.
Opravy v pluginu „Cesta Prokletého“.
Přímý útok nyní vyžaduje 250 výdrže na úder. Má 6 sekundovou přestávku a způsobuje větší poškození.
Kop se nyní učí na úrovni 16, vyžaduje 120 síly a 200 výdrže. Jinak beze změn.
Kruhový úder má 4 sekundovou přestávku.
Schopnost „Emanace temnoty“ nyní kromě obnovy 5 % HP po zabití nemrtvého snižuje krvácení od nemrtvých o 20 %.
Posílena schopnost „Poznání nepřítele“ pro pěstní bojovníky. Po jejím naučení způsobuje hrdina větší poškození drakům.
Remus se nyní vždy nachází v přízemí hradu (nyní je snazší ho najít).
Commentaires