Pro připomenutí co je vlastně Revised Edition. Revised Edition je modifikace pro Gothic 1, která má za cíl vylepšít základní hru Gothic 1, podle gusta tvůrce a také opravit spoustu různých chyb. Autorem této modifikace je ve světě Gothicu známý speedrunner Saradoc. Co se týče češtiny - je zde vložena ruční databáze z Othello Modu, zbytek je google překlad.
Více zde - https://www.myrtana.net/revised-edition
Seznam změn v nové verzi:
Opravy chyb:
Tiché dialogy by se už neměly vyskytovat tak často.
Nové možnosti v herním menu nyní rozpoznávají stávající nastavení SystemPack.ini.
Baal Cadar nyní také dostává nové předměty v kapitolách 5 a 6.
Opraveno několik chyb v titulcích.
Upravili jsme podmínky dialogů, když člen jiného tábora jde k Laresovi.
Lehce upraveny podmínky pro dialogy s Thorusem.
Kováři už nemají v inventáři hromadu čepelí.
Kovářská kladiva už nezmizí z inventáře, když použijete kovadlinu bez žhnoucí oceli.
Skoky do vzduchu už opravdu nefungují...
V dialozích bezejmenných kopáčů ve Starém dole nebylo slyšet žádné hlasy, protože žádný kopáč neměl přidělený hlas. Několik kopáčů nyní má tyto dialogy.
Stejně tak tomu bylo i u dialogů bezejmenných zlodějů v kotli Svobodného dolu.
Aleph už neprodává informace za 10 rudy, pokud řeknete Brandickovi o něm.
Smrt Leftyho nyní také zruší úkol, pokud jste předtím doručili vodu rolníkům.
Opravená chyba, kvůli které Grim někdy neútočil na hráče ve 4. kapitole.
Odstraněna příznaková položka úkolu z rohů. Nyní se také stohují.
Poškození ohněm je nyní aplikováno i při vysokých hodnotách FPS.
Opravená chyba, která způsobila, že jste mohli prodávat jointy Cipherovi, aniž byste o ně přišli.
Způsob, jakým funguje oddělený obchodní inventář obchodníka, byl změněn. Už není žádné zpoždění ani odkládání zbraní. Také byla opravena vzácná chyba, která způsobovala pád hry.
Opravená chyba, která přerušila plavání ve Starém dole.
Nyní dostanete zprávu do deníku pouze při prvním obchodování se Silasem.
Skřeti už neignorují útoky na blízko s Ulu-Mulu.
Bloodwyn už nemůže být zaplacen poté, co ho nejprve odmítnete a přidáte se k táboru.
Bloodwyn nyní skutečně vezme 10 rudy, když ho zaplatíte poté, co ho poprvé odmítnete.
Bloodwyn a Jackal už nejsou občas od začátku nepřátelští ve 4. kapitole.
NPC už by neměly neustále vydávat varování při vstupu do chatrčí.
Opravena chyba v AI, která způsobila, že NPC v pozdní fázi hry nedokončily útok na hráče.
Opraveny chyby v Gornově AI.
Svět:
Starý důl je nyní zablokován kameny.
Přidáno několik dalších prázdných míst.
Sudy v Silasově hospodě již neprocházejí stěnou (k tomu docházelo pouze s rendererem).
V Bahenním táboře je nyní pentagram pro teleportaci.
V domě rudobaronů již trámy z prvního patra neprocházejí do druhého.
Aréna je nyní osvětlená, když se setmí.
Umístili jsme plovoucí žebřík ve Starém dole na zem.
Udělali jsme oltáře srdce skřetů pevnými.
Odstranili jsme plovoucí sud v hradní věži.
Odstranili jsme neviditelný objekt, se kterým jste mohli interagovat, poblíž arény.
Snížili jsme dvě plovoucí rostliny poblíž horské pevnosti.
Snížili jsme některé plovoucí kameny na různých místech.
Odstranili jsme předmět ve vakuu pod jeskyní goblinů.
Vyvážení:
Zvýšili jsme poškození zbraní s nízkým dosahem.
Cena brnění pro kopáče, stínové, zloděje a novice byla snížena, protože jejich nákup nedával smysl.
Náklady na dovednost kapsářství byly sníženy na polovinu a rozděleno více užitečných předmětů mezi silné/nesmrtelné NPC.
Pět démonlordů nyní používá magii (každý jiný druh) v závěrečném souboji, aby byl méně nudný.
Kniha Umění boje je nyní také k dispozici k zakoupení.
Šípy se nyní častěji lámou.
Křehký luk a krátký luk mají nyní vyšší poškození.
Mladí mrchožrouti a krysokrti mají nižší odolnost proti šípům.
Snížená hodnota rýžové pálenky v souladu s dialogy ve hře, které říkají, že je levnější než pivo.
Ostatní:
Přidán italský překlad.
Prázdné truhly jsou nyní označeny jako prázdné ve svém názvu.
V režimu boje na dálku se nyní zobrazuje počet šípů/šipek. (Lze zakázat v možnostech.)
Nyní můžete použít díru na tržišti k vloupání se do hradu.
Kirgo a hrdina nyní skutečně pijí pivo.
NPC nyní mohou okrást hrdinu.
Zranění NPC již nejedí/pijí všechny druhy jídla.
Vysoký háv ohně je nyní k zakoupení, jakmile se naučíte 4. kruh magie místo ve 3. kapitole.
Vysoký háv vody je nyní k dispozici, jakmile se naučíte 5. kruh magie nebo se naučíte 4. kruh magie a osvobodíte Svobodný důl. Dříve stačilo naučit se 4. kruh magie nebo být v 5. kapitole.
Odstraněna možnost oholit si vousy. (Protože několik členů bratrstva má vousy a textura nebyla příliš dobrá.)
Nepoužitá zbraň Heartbreaker se nyní objevuje ve hře.
Cor Angar má svůj Amulet magie z Gothicu 2.
Alkoholické nápoje nyní regenerují 1 bod many stejně jako v Gothicu 2.
Vlk na Mordragově cestě je nyní mladý, aby se dále snížila šance, že ho Mordrag zabije.
Chrámový důlní červ poblíž Gora Boby byl přesunut, aby se snížila šance, že ho Gor Boba zabije.
Templáři v Chrámu Spáče nereagují na souboje mezi hrdinou a důlními pavouky.
Počet zbývajících paklíčů je nyní zobrazen, když máte v zaměření truhlu, kterou můžete vypáčit. (Lze zakázat v gothic.ini)
Do instalátoru byla přidána delší hudební stopa.
Aktualizováno DX11 renderer v instalátoru na verzi v17.8-dev17.
Aktualizováno Ikarus & LeGo na jejich aktuální stav na githubu.
Opravy textů v anglické verzi:
Opravena gramatická chyba u Torreze ("it's" -> "its").
U názvů zápisů v deníku sjednocena velká písmena (může vést k dvojitým zápisům, pokud pokračujete v uložené hře).
Několik dalších změn
Texture patch:
- Snížil se model svícnu a odstranil model bažin, který se vznášel ve vzduchu.
Comments