top of page

Gothic 1: Amplified

 
Verze: Ve vývoji -Typ modifikace: Vylepšení

Informace o modu - příběh

 

Gothic I: Amplified je pokusem o přebudování a vyvážení celého světa Gothic I, který si zachovává jedinečnou a strašidelnou atmosféru Hornického Údolí. Přístup k projektu je jednoduchý: pokusit se změnit, vylepšit, AMPLIFIKOVAT každý aspekt hry, aniž bychom se dotkli příběhu, úkolů, NPC, organizace kapitol atd. V mnoha ohledech je tato modifikace mnohem podobnější L'Hiveru nebo Gothic II: Revisioned, než jiné populární modifikační přídavky pro první díl série. Výroba je také silně inspirována nedávnými objevy předvydaných alfa a beta verzí a chytře vrací do světa Gothicu některé jeho nápady.

Charakteristika

 
  • Obnovení celého světa Kolonie, zachování původního, syrového a strohého stylu (málo objektů, vodní textury s vylepšeným mapováním).

  • Rebalancování celé ekonomiky, bojů s příšerami atd.

  • Nové mechaniky, zlepšení kvality života.

  • Zcela nové systémy páčení zámků, kapsařiny, výroby zbraní, teleportace a alchymie.

  • Podzemní město skřetů, opuštěný důl, pracovní aréna ve Starém táboře a další.

  • Žádné další tábory, NPC, úkoly, příběhové linie.

Podrobnější seznam funkcí:

  • Vyvážení všech zbraní ve hře a bojové mechaniky:

  • Nové vlastnosti zbraní, například průraznost pancíře nebo síla proti určitým protivníkům.

  • Poškození luků a kuší se bude měnit s obratností.

  • Různé typy šípů, které lze během boje měnit pomocí jediného tlačítka.

  • Všechny nestvůry s mnohem agresivnější umělou inteligencí.

  • Magická kouzla škálující se s manou a magickým kruhem (přičemž svitky mají různé vzorce pro výpočet poškození, takže jejich použití je rozumné i při vlastnictví runy určitého kouzla).

  • Souboje s bossy.

  • Většina nepřátel je zranitelná určitým typem poškození. Rozlišení tupého a sečného poškození. Myšlenka je nechat hráče mít vždy asi dva, možná tři typy poškození. Například: mág má kouzla a ohnivé a magické hole působící tupé poškození, lučištník má luk a pomocný tupý/sečný meč, bojovník má různé zbraně a kuši navíc.

  • Možnost nabindovat více než jednu zbraň s klávesami 1-9, pokud je volná k použití. Až jedna jednoruční a dvě obouruční zbraně.

  • Zpracování nestvůr na dlouhé vzdálenosti, například skřetů s kuší a kostlivců s luky.

  • Zlepšení ekonomiky:

  • Úprava hodnoty každého předmětu.

  • Nyní není možné jen tak koupit nejlepší zbraň od obchodníků.

  • Obchodníky nemůžete okrást poté, co je zabijete.

  • Faktor prodeje předmětů je výrazně snížen.

  • Některé předměty je však možné prodat Wolfovi trofeje zvířat) a Cipherovi (produkty z bažinné trávy).

  • Obecně silně snižuje množství rudy, zejména v pozdní hře.

  • Odstranění co nejvíce chyb ve hře (bez zavádění nových, mrk mrk na verzi, jejíž název vychází z nejčastějšího interaktivního předmětu ve skřetím chrámu). Také odstranění chyb, kterých se nikdy žádný mod nedotkl, jako jsou zabugované ambientní hlasové linky NPC (SVM), náhodný déšť, praskání zvuku při některých přechodech hudebních témat atd.

  • Možnost naučit se sprintovat, stejně jako prodloužit výdrž potřebnou k jeho provádění z předmětů.

  • Zcela nový systém kapsářství, kombinující nejlepší nápady z Gothicu I a II.

  • Systém páčení zámků napsaný od základu, zbavený zapamatování kombinací a také bez náhody.

  • Vylepšení kvality života, jako je pochodeň na tlačítku, praktická lišta na levé straně s informacemi(místo toho, aby byla vytištěná a rozházená uprostřed obrazovky), sprint na tlačítku, filtrování předmětů v inventáři podle jména, opravy zaměřování předmětů (k sebrání), označování přečtených knih, možnost získat bonusy ke všem atributům od začátku (oddělené prahové hodnoty Vědomostních bodů) a další..

  • Přestavěný systém teleportace, s jedním předmětem a pozdějším výběrem cíle. Bylo také přidáno poměrně hodně teleportačních svitků na začátku/středu hry, což snižuje množství zpětných cest.

  • Opuštěný důl.

  • Podzemní město skřetů, stejně jako odstranění "vnějšího" města skřetů.

  • Revize starých lokací, jako je Starý klášter, Mlžná věž, Stará citadela, zachovávající původní styl.

  • Nový alchymistický systém s interaktivními animovanými obrazovkami.

  • Systém výroby zbraní, s úrovněmi znalostí výroby zbraní a recepty na určité zbraně.

  • Fungující aréna ve Starém táboře, s možností na ní bojovat, stejně jako sázet a sledovat denní souboje.

  • Lektvary s časovanými účinky.

  • Nová monstra, skřeti s unikátními modely.

  • Předměty s částicovými efekty na nich.

  • Další světelné efekty: na předávání kouzel, na částicové efekty, stejně jako volitelná temnější noc.

  • Plná kompatibilita s DX11/LegacyAltRenderer.

bottom of page